Rozpoczął się nabór do warmińsko-mazurskiej Służby Celno-Skarbowej. Do obsadzenia jest aż 18 etatów na stanowisko młodszego specjalisty. Jak informują przedstawiciele Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, zapotrzebowanie występuje w następujących jednostkach:
-
Piąty Dział Dochodzeniowo-Śledczy w Olsztynie – 1 etat;
-
Pierwszy Dział Dochodzeniowo-Śledczy w Elblągu – 2 etaty;
-
Oddział Celny w Grzechotkach – 5 etatów;
-
Oddział Celny w Gołdapi – 1 etat;
-
Oddział Celny w Bezledach – 8 etatów.
Do obowiązków funkcjonariuszy KAS (Krajowej Administracji Skarbowej) należy głównie: kontrolowanie przestrzegania przepisów prawa celnego, związanego z wywozem i przywozem towarów, rozpoznawanie, zapobieganie i wykrywanie przestępstw i wykroczeń, m.in. skarbowych, wykonywanie zadań wynikających z ustawy o grach hazardowych, związanych z udzielaniem koncesji czy zezwoleń oraz rejestracją urządzeń, a także nadzorowanie ruchu i transportu drogowego oraz współpraca z organami celnymi innych państw.
Jakie kryteria należy spełnić, aby dołączyć do grona pracowników warmińsko-mazurskiej Służby Celno-Skarbowej? Funkcjonariuszem może zostać osoba:
-
posiadająca polskie obywatelstwo;
-
korzystająca z pełni praw publicznych;
-
nieskazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
ciesząca się nieposzlakowaną opinią;
-
posiadająca co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
-
posiadająca stan zdrowia, pozwalający na pełnienie służby na określonym stanowisku;
-
niepełniąca dotychczas służby zawodowej ani niepracująca w organach bezpieczeństwa państwa (wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2141) ) oraz niebędąca ich współpracownikiem.
Warto wiedzieć, iż w procesie rekrutacji preferowane jest dodatkowo posiadanie wykształcenia wyższego prawniczego bądź ekonomicznego (w przypadku wyboru jednostki dochodzeniowo-śledczej).
Uposażenie zasadnicze z dodatkiem za stopień wynosi obecnie 6346 zł brutto. Pracownicy mogą również liczyć na różnego rodzaju dodatki oraz nagrody roczne czy jubileuszowe. Co więcej, zatrudnionym przysługuje możliwość przejścia na emeryturę po 25 latach służby, świadczenia socjalne, czy dodatkowy urlop wypoczynkowy po 15 latach służby.
Aby aplikować, wymagane jest złożenie (w formie papierowej lub za pośrednictwem elektronicznego formularza) następujących dokumentów: kwestionariusza osobowego (wg dostępnego wzoru), kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, kopii świadectw pracy/służby z poprzednich miejsc pracy, a także oświadczenia dot. pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa, czy współpracy z tymi organami.
Termin składania dokumentów upływa 11 marca (wtorek) br.
Szczegółowe informacje na temat prowadzonej rekrutacji nasi Czytelnicy znajdą tutaj.
Komentarze (2)
Dodaj swój komentarz