Kojarzona do tej pory z pięknem natury i ukryta w cieniu Mazur, Warmia pokazała swoje nowe oblicze – potencjał do tworzenia innowacyjnych, niepokornych i twórczych projektów artystycznych. Projekt, który burzy stereotypowe myślenie o tym regionie, budzi kontrowersje, emocje, ale niewątpliwie przyciąga uwagę. Spotkał się też z uznaniem branży marketingowej, która przyznała mu wyróżnienie w najstarszym polskim konkursie branży reklamowej „Impactor” w kategorii „Projekt roku – marketing miejsc”.
Termin składania wniosków upływa 7 czerwca 2013 roku. Regulamin konkursu oraz dokumenty aplikacyjne będą dostępne na stronie www.ceik.eu
W konkursie mogą startować regionalne i ogólnopolskie organizacje pozarządowe, placówki naukowo-oświatowe, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje państwowe, osoby fizyczne i prawne, które organizują zadania wpisujące się w projekt „Warmia: Rebelia Kultury”. Do rozdzielenia jest 170 tys. zł.
W 2013 roku zmienia się także formuła samego projektu. Festiwal odbędzie się w październiku, w bardziej skondensowanej formie i potrwa przez cały miesiąc. Działania artystyczne koncentrować się będą wokół czterech bloków tematycznych:
- Rebelia w gotyku – sztuka w budowlach gotyckich Warmii;
- Rebelia designu – współczesna, nowoczesna sztuka połączona z działaniami z zakresu design; warsztaty designu regionalnego, wzornictwa itp.;
- Multirebelie – film, taniec, teatr, literatura;
- Rebelia Niskich Tonów – projekty muzyczne.
Więcej informacji na temat projektu „Warmia: Rebelia Kultury” na www.rebeliakultury.pl. Zapraszamy także na nasz fanpage na facebook’u: www.facebook.com/RebeliaKultury .
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz