Wystartowały dwa konkursy promujące piękno naszego regionu. Pierwszy z nich - organizowany przez Naukowe Koło Marketingu na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, dotyczy filmu promującego głosowanie na Mazury – jedynego polskiego kandydata w światowym konkursie na 7 nowych cudów natury. W filmowych zmaganiach mogą wziąć udział studenci ze wszystkich uczelni wyższych z całej Polski. Filmy mogą być zrealizowane w dowolnej technice, zarejestrowane na nośnikach CD lub DVD, w formacie 16:9. Czas projekcji filmu nie może przekroczyć pięciu minut. Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym należy składać lub nadsyłać w od 6 czerwca do 14 października 2011 r. (do godz. 24.00) w sekretariacie Katedry Analizy Rynku i Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 4/300, 10-710 Olsztyn z dopiskiem „Naukowe Koło Marketingu - Konkurs Mazury okiem kamery”. Nagrodę publiczności otrzyma film, mający najwięcej wyświetleń w serwisie youtube (na oficjalnym kanale Naukowego Koła Marketingu UWM) oraz najwięcej kliknięć „lubię to” na Facebooku (na profilu Naukowego Koła Marketingu UWM oraz na profilu Mazury Cud Natury, Masuria – The Wonder Of Nature ). Głosowanie potrwa do 20 października 2011 roku. Wyróżnione filmy będzie można zobaczyć na specjalnych pokazach na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Główna nagroda to 3 tysiące złotych.
Drugi konkurs - dotyczy promocji Krainy Kanału Elbląskiego. W konkursie może wziąć udział każda osoba, która mieszka na terytorium Polski. Wystarczy zrobić ciekawe zdjęcie i wraz z formularzem konkursowym przesłać do 31 sierpnia na adres [email protected] lub drogą pocztową: Reader's Digest Sp. z o.o. , ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, z dopiskiem "Z aparatem po Krainie Kanału Elbląskiego". Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach: ,,Przyroda” oraz ,,Zabytki i architektura”. Na laureatów czekają książki: ,,Polskie miasta i miasteczka” oraz ,,Zabytki i architektura”.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz