Za nami czwarta gala Chamletów ogólnopolskiego konkursu na najgorsze kreacje reklamowe roku. Wśród propozycji znalazła się przeróbka oryginalnej reklamy promującej Warmię i Mazury.
reklama
W konkursie wzięło udział w sumie ponad 400 reklam w 5 kategoriach.
Wśród propozycji reklam drukowanych znalazła się przeróbka billboardu przygotowanego w ramach kampanii promującej Warmię i Mazury. Reklama ''Warmia i Mazury – tu warto zaorać'' przedstawia kieleckiego muzyka o pseudonimie KelThuz, znanego ze swoich prawicowych poglądów. Sam mem odwołuje się do piosenki pod tytułem „Czas zaorać socjalizm” i ogólnej sympatii muzyka do słowa „zaorać”.
Organizatorzy konkursu początkowo nie mieli świadomości, że reklama nie powstała naprawdę, a jest to jedynie przeróbka stworzona przez internautę.
- Nawiązując do tegorocznych nominacji w konkursie Chamlet w kategorii DRUK, chcielibyśmy poinformować, że billboard „Warmia i Mazury - tu warto zaorać” nie powstał na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Reklama nadesłana przez internautów jest wynikiem fotomontażu. Za zaistniałe nieporozumienie najmocniej przepraszamy - informują organizatorzy konkursu.
Komentarze (2)
Dodaj swój komentarz