Dzięki środkom pozyskanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 samorząd województwa przystąpił do realizacji nowego projektu wzmacniającego wizerunek gospodarczy regionu. W ramach projektu, którego całkowita wartość wynosi blisko 7 mln zł, największa część środków, bo około 6 mln zł, przeznaczona została na zorganizowanie ogólnopolskiej kampanii.
- Kampanię kierujemy do decydentów oraz potencjalnych przedsiębiorców spoza regionu – mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. – Chcemy pokazać nasze walory gospodarcze związane m.in. z możliwościami pomocy publicznej, jakie dają działające w regionie dwie strefy ekonomiczne czy bogatą ofertę trzech parków naukowo-technologicznych.
Kampania ma wskazać możliwości rozwoju współpracy polskich firm z regionalnymi przedsiębiorcami skupionymi wokół wybranych specjalizacji: ekonomii wody, meblarstwa i przemysłu drzewnego oraz produkcja żywności wysokiej jakości. Województwo podkreśla też potencjał zasobów ludzkich czy możliwości rozwoju firm BPO, czyli outsourcingu procesów biznesowych.
- Kampania realizowana będzie przez pół roku i obejmie szeroki wachlarz form i narzędzi marketingowych - mówi Radosław Zawadzki, dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie. - Projekt zakłada promocję gospodarczą regionu w radiu, telewizji i internecie, a także działania z zakresu marketingu bezpośredniego i komunikacji PR. Część działań prowadzona jest wyłącznie poza naszym regionem. Nie zamykamy się jednak na reinwestycje, tzn. możliwość rozwoju firm, które już na Warmii i Mazurach funkcjonują. Również rodzimym przedsiębiorcom przypomnimy, jak atrakcyjne pod względem inwestycyjnym jest nasze województwo.
W ogłoszonym pod koniec ubiegłego roku przetargu na opracowanie i przeprowadzenie kampanii wzięło udział dziewięciu oferentów: Effective Media Solution, Havas Worldwide Warsaw, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, spółka Jero oraz konsorcja: Grupa Eskadra i Starlink, Lowe Warsaw i Lowe Media, Agencja Reklamowa Formind i Partner of Promotion, Mastermind Media i Mastermind.
Komentarze (3)
Dodaj swój komentarz