Krajowa Grupa Spożywcza S.A. to jeden z liderów w sektorze rolno-spożywczym w Polsce i największy państwowy podmiot w tej branży, odgrywający ważną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa żywnościowego kraju. W skład Grupy Kapitałowej wchodzi kilkanaście spółek, z których każda ma swoją specjalizację od rynku cukrowego, przez nasienno-rolny, skrobiowy, zbożowo-młynarski aż po spożywczy. Filarem działalności Krajowej Grupy Spożywczej jest produkcja cukru pod marką „Polski Cukier" - uznaną i rozpoznawalną nie tylko w wielu polskich domach, ale także za granicą. Dzięki nowoczesnym technologiom oraz wysokim standardom produkcyjnym „Polski Cukier" pozostaje od lat synonimem najwyższej jakości.
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. koncentruje się nie tylko na działalności produkcyjnej i biznesowej, ale także aktywnie wspiera lokalne społeczności w regionach, gdzie znajdują się jej oddziały. Spółka buduje z nimi długofalowe relacje oparte na zaufaniu i współpracy, uznając to za integralną część swojej misji. Przykładem mogą być działania na rzecz szkół, organizacji pozarządowych czy klubów sportowych.
Partnerstwo z Indykpolem AZS Olsztyn ma promować zdrowy styl życia oraz wartości, takie jak praca zespołowa, wytrwałość i dążenie do doskonałości, idealnie wpisuje się w te założenia.
Wspólne działania Krajowej Grupy Spożywczej i Indykpolu AZS Olsztyn będą obejmować zarówno wsparcie drużyny podczas rozgrywek PlusLigi, jak i szereg aktywności promocyjnych oraz społecznych, które zbliżą kibiców do sportu i podkreślą wartość polskich produktów spożywczych.
- Jest nam niezmiernie miło powitać Krajową Grupę Spożywczą oraz markę Polski Cukier w gronie sponsorów. To dla nas ogromne wyróżnienie, że tak renomowany partner, będący symbolem jakości i tradycji w polskim sektorze spożywczym, zdecydował się wesprzeć nasz klub. Dzięki wsparciu możemy realizować nasze cele sportowe i inspirować młode pokolenia do aktywnego trybu życia - mówi Tomasz Jankowski, prezes zarządu Piłki Siatkowej AZS UWM SA.
Logotyp sponsora będzie widoczny m.in. na strojach meczowych siatkarzy oraz materiałach elektronicznych oraz drukowanych.
Komentarze (7)
Dodaj swój komentarz