Spółka "Warmia i Mazury", zarządca lotniska w Szymanach, zwyciężyła w przetargu na promocją lotniczą walorów województwa, który został ogłoszony przez regionalną organizację turystyczną, która we współpracy z 40 hotelami w regionie tworzy produkt "Samolotem na Mazury", związany z obsługą turystów.
Spółka z Szyman była jedynym oferentem, który przystąpił do otwartego przetargu.
Kampania promocyjna ma trwać od 16 do 20 tygodni. Zasięgiem ma objąć działania na terenie portu lotniczego w Szymanach, na pokładach samolotów i zostać zrealizowana również na terenie jednego z polskich miast, które ma powyżej 100 tys. mieszkańców.
Jak podaje biuro Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej na terenie terminala lotniska ma być wyświetlany film promujący region. Reklamy mają znaleźć się m.in. również na bilbordach, stojakach i innych nośnikach oraz stronie internetowej lotniska.
Informacje o możliwości przylotu na Warmię i Mazury mają być rozsyłane także poprzez pocztę elektroniczną do klientów przewoźników lotniczych. Krótki film reklamujący region ma być wyświetlany na dużym ekranie umieszczonym w centrum jednego z miast w Polsce.
To nie koniec działań marketingowych. Jednym z punktów promocji będzie także reklama na pokładach samolotów tych przewoźników, którzy latają do Szyman i docierają zarówno do rynku polskiego, jak i miast europejskich, "ze szczególnym naciskiem na rynek brytyjski i niemiecki".
Regionalny Port lotniczy Olsztyn-Mazury w Szymanach działa od 20 stycznia 2016 roku. Obecnie odbywają się stamtąd trzy razy w tygodniu loty do Krakowa i Berlina. W połowie czerwca ruszą loty do Monachium i Londynu.
Dotychczas w Szymanach odprawiono ok. 3 tys. pasażerów. Według szacunków władz portu, do końca roku liczba pasażerów powinna zwiększyć się do 30 tys.
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz