- Rozbudowujemy nasz system o funkcje umożliwiające obsługę wyznaczonych terminów zarówno od strony mieszkańca, jak i pracownika Urzędu - poinformowała Hanna Mikulska-Bojarska, sekretarz miasta.
W pierwszej fazie realizacji projektu bez stania w kolejkach będzie można załatwić formalności w Biurze Obsługi Klienta, a także sprawy związane z rejestracją pojazdów, dowodami osobistymi i obsługą praw jazdy.
By dokonać rezerwacji miejsca przez internet trzeba będzie wybrać odpowiedni wydział, zaznaczyć czas planowanej wizyty oraz wpisać swoje dane. Godziny rezerwacji będą obejmować czas pracy wydziałów. Spóźnienia interesantów będą odnotowywane jako rezygnacje z wizyt.
Niebawem okaże się czy udogodnienia rzeczywiście przyczynią się zmniejszenia kolejek w olsztyńskim ratuszu. Urząd Miasta jest otwarty na wszelkie uwagi mieszkańców, które mogą pomóc w najlepszym rozwiązaniu problemu.
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz