Prace prowadzone były na większości trasy poza istniejącą drogą. Inwestycja polegała na budowie ponad 14 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej. Została dofinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
W ramach kontraktu, poza drogą główną, wybudowano m.in. trzy wiadukty drogowe nad liniami kolejowymi, sześć wiaduktów drogowych na drogą S-7, dwa przejazdy gospodarcze pod drogą S-7, trzy mosty w ciągu drogi S-7, dwa mosty w ciągu dróg bocznych oraz 123 przepusty pod drogą S-7 i drogami bocznymi.
Wybudowano również przejścia dla zwierząt, niezbędne dla bezpiecznej migracji zwierzyny i dwa węzły drogowe typu przymostowego "Bogaczewo" i "Pasłęk Północ".
Oddanie do ruchu głównej trasy S-7 nie oznacza zakończenia prac. Roboty drogowe będą trwały do jesieni, ponieważ kontrakt obejmuje również remont starej siódemki. Po wybudowaniu drogi ekspresowej, dotychczasowa droga krajowa nr 7 stanie się drogą lokalną. Zanim jednak trafi do samorządów, zostanie wyremontowana.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz