- Pierwsza akcja zawsze jest najtrudniejsza, ale już teraz docierają do nas sygnały, że w kolejnej edycja będzie chciała wziąć udział, jeszcze większa liczba podmiotów, co znacząco podniesie jej atrakcyjność – mówi Piotr Tabiś, prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Olsztyn.
Z podsumowania Lokalnej Organizacji Turystycznej Olsztyn wynika, że ze zniżek wprowadzonych na czas akcji skorzystało prawie 10 tysięcy osób, wśród nich znaleźli się, zarówno turyści jak i mieszkańcy Olsztyna oraz okolicznych gmin. W akcji uczestniczyło blisko 40 podmiotów, w tym hotele, kawiarnie i restauracje, instytucje kultury, placówki oraz firmy sportowo-rekreacyjne, a także sieć taksówkarska.
- Z informacji jakie uzyskaliśmy od uczestników akcji, prawie 70 proc. zdecydowała się na przyjazd do Olsztyna lub w wypadku mieszkańców miasta na zostanie w nim w długi weekend majowy ze względu na organizowane na jego terenie wydarzenia – dodaje Tabiś.
Olsztynianie potwierdzają słowa LOT-u Olsztyn, wskazujące na trudne początki akcji. Rzeczywiście część restauratorów nie przygotowała się do akcji tak jak należało. Oferta ''za pół ceny'' była skromna, a w lokalach brakowało informacji o tym, że przyłączyły się do akcji.
Początki - jak widać - bywają trudne. Kolejna edycja tego wydarzenia wstępnie planowana jest na koniec sezonu wakacyjnego. Miejmy nadzieję, że przy drugiej edycji - przedsiębiorcy zrozumieją, że obniżając ceny na czas akcji zyskują. Przydzielając bowiem rabat 10 - procentowy zamiast 50-procentowego - wedle zasady za pół ceny - stracili bowiem na swoim wizerunku.
Komentarze (5)
Dodaj swój komentarz