Nowy szef promocji powiatu od dawna współpracuje z lokalnymi mediami. Pracował dotychczas na stanowisku inspektora w rozwiązanym z końcem 2013 roku Wydziale Informacji, Promocji i Rozwoju olsztyńskiego starostwa. Był odpowiedzialny m.in. za politykę informacyjno-promocyjną powiatu, prowadził miesięcznik „Przegląd Warmiński”, kreował też nowe imprezy i wydarzenia.
Jego autorskim pomysłem była organizacja cieszącego się popularnością Warmińskiego Festiwalu Dziedzictwa Browarniczego.
Niedzwiecki zapewnia, że Warmia będzie dalej promowana postaciami - ikonami jak Kopernik Warmiak, Feliks Nowowiejski, dziedzictwem historycznym, kulturowym, atrakcjami i zabytkami.
- Nowym elementem w promocji Warmii będzie zwrócenie uwagi na przebogate dziedzictwo niematerialne Warmii, czyli przekazane nam przez przodków nieuchwytne zjawiska, jak gwara, misteria, obrzędy, czy tradycyjna muzyka, śpiew i umiejętności rękodzielnicze przekazywane z dziada pradziada – mówi Jacek Niedzwiecki. – Są pomysły, jak podać to w nowoczesnej i ciekawej formule, ale nie chciałbym ich jeszcze ujawniać. Poza tym chcemy być swoistym menadżerem, który będzie wyciągać z niebytu małych miejscowości unikalne perełki i zjawiska, których na Warmii nie brakuje.
Nowego szefa promocji czeka sporo pracy przy kreacji marki Powiat Olsztyński.
- Bezsprzecznym faktem jest, że największy i najszybciej rozwijający się powiat w regionie zasługuje na silną markę - uważa Jacek Niedzwiecki. - Będę dążył do tego, żeby mieszkańcy czuli dumę z poczucia przynależności do powiatowej wspólnoty, a także żeby powiat zaistniał w świadomości przedsiębiorców, inwestorów i firm jako miejsce przyjazne do prowadzenia i rozwijania biznesu oraz tworzenia nowych miejsc pracy. Powiat ma być miejscem dobrego życia codziennego, odpoczynku, kształcenia, czy rozwijania własnych pasji.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz