W ramach kampanii '''Pozory mylą dowód nie'' powstanie 600 obrazków w całej Polsce. Każda z namalowanych scen opatrzona będzie znakiem kampanii „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich”.
Kampania opiera się również na dystrybucji pakietów edukacyjno - informacyjnych do sklepów w całej Polsce. W zestawie znajdą się ulotki, plakaty oraz naklejki informujące o tym, że dany punkt nie prowadzi sprzedaży alkoholu niepełnoletnim. W dotarciu do sprzedawców w całej Polsce pomogą funkcjonariusze Policji, którzy oprócz przekazywania materiałów będą informować sprzedawców o konsekwencjach wynikających ze sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
A | A | A
Data dodania: 2010-08-20 08:14
Ostatnia aktualizacja 2014-07-15 13:17
Ostatnia aktualizacja 2014-07-15 13:17
Iwona Starczewska
Pouczające graffiti w Olsztynie
W Olsztynie rozpoczęła się kampania malowania graffiti. Nie będzie to jednak zwykłe graffiti. Obrazy utrzymane w stylistyce sztuki ulicznej powstaną w ramach kampanii ''Pozory mylą, dowód nie''.
reklama
Źródło: inf.organizatora/własne
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz