W 2009 roku, kiedy pracę w dziale promocji olsztyńskiego ratusza rozpoczął żywiołowy Maciej Rytczak, pożegnano Annę Mrówczyńską i jej pomysły oderwane od charakteru i tożsamości miasta. Tym samy sery i latawce odeszły w niepamięć.
Specjaliści od reklamy, ale i mieszkańcy miasta odetchnęli z ulgą, bo rozpoczął się okres promowania miasta tym, co rzeczywiście z Olsztynem się kojarzy. Do dziś wiele osób wspomina udaną imprezę ''Muzyczna Wojna o Kopernika Olsztyn vs. Toruń'', która jednak, nie wiedzieć czemu, po pierwszej edycji... przepadła.
W tym roku ser ponownie królować będzie w Olsztynie, na szczęście już nie jako element strategii promocji miasta, a jako impreza organizowana przez UWM, współfinansowana z Funduszu Promocji Mleka, na prywatnym terenie. Festiwal Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa z degustacjami i pokazami kulinarnymi odbędzie się w dniach 14-15 września w hotelu Omega.
Komentarze (8)
Dodaj swój komentarz