Czytelnicy nadal piszą do nas ws. funkcjonowania wydziału komunikacji twierdząc, że nic się do tej pory nie zmieniło. Nadal nie można się zarejestrować on-line, aby umówić się na spotkanie.
Po sprawdzeniu tych informacji możemy potwierdzić, że rzeczywiście nie ma mowy o umówieniu się na wizytę. Ponadto, zaobserwowaliśmy, że możliwa data wizyty wyznaczona jest na zaledwie tydzień (wcześniej można było umówić się z dwutygodniowym wyprzedzeniem). Skąd ta zmiana?
– Ze względu na pandemię, oraz okres świąteczno-noworoczny i związane z tymi faktami nieobecności pracowników wydziału komunikacji - aktualnie można zarezerwować kolejkę jedynie na tydzień wprzód, a nie na dwa tygodnie, tak jak zwykle. Ale liczba numerków pozostaje na niemal niezmienionym poziomie – powiedziała w rozmowie z nami Marta Bartoszewicz, rzeczniczka prasowa Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodała, że obecnie każdego dnia wydział komunikacji obsługuje blisko 130 osób. Godziny otwarcia zostały wydłużone (wydział działa od 7 do 17.30).
– Cieszy nas fakt, że wiele osób przekonało się do elektronicznego systemu obsługi spraw, za pośrednictwem portalu epuap. Każdego tygodnia wpływa do nas około 1000 wniosków, które nasi pracownicy na bieżąco obsługują – przyznała rzeczniczka.
Ponadto, codziennie obsługiwanych jest dodatkowo 126 osób przy ul. Knosały i 15 w Galerii Warmińskiej (poza sprawami, które wpływają za pośrednictwem epuap).
Łącznie to 340 spraw dziennie.
Więcej o wydziale komunikacji przeczytasz tutaj:
Olsztynianie zdenerwowani na działanie miejskiego wydziału komunikacji
Prezydent Piotr Grzymowicz odpowiedział na pytania związane z funkcjonowaniem wydziału komunikacji
Skarga na urzędnika z miejskiego wydziału komunikacji przy ul. Knosały
Komentarze (12)
Dodaj swój komentarz