Dziś jest: 22.11.2024
Imieniny: Cecylii, Stefana
Data dodania: 2014-12-12 10:05

Iwona Starczewska

Grzymowicz: Spokój musi kosztować

Zdenerwowani kierowcy stojący w korkach tworzących się po zamknięciu ulicy Kościuszki - grzmią, że sytuacja w mieście jest nie do zniesienia. Prezydent Olsztyna, Piotr Grzymowicz – przeprasza za utrudnienia i apeluje - bądźmy optymistami, bo widać, jak intensywnie roboty są prowadzone, co daje gwarancję, że zakończą się zgodnie z planem.

reklama

Od 8 grudnia część ulicy Kościuszki została zamknięta. Wykonawca śródmiejskiego odcinka tramwajowego zajął plac budowy od ul. Kętrzyńskiego do Placu Konstytucji 3 Maja. Korki na sąsiednich ulicach tworzą się głównie w godzinach szczytu. Kierowcy grzmią, że bezsensowne jest zajmowanie całości odcinka skoro prace zimą będą prowadzone jedynie na niewielkim jego fragmencie.

Tymczasem sprawę komentuje prezydent Olsztyna, Piotr Grzymowicz, który przeprasza za utrudnienia i prosi mieszkańców o cierpliwość.

- Chciałoby się powiedzieć: tramwaje wjechały na ulicę Kościuszki. Brzmi to zachęcająco, ale musimy jeszcze chwilę poczekać. Może nawet więcej niż chwilę, ale nie tak znowu długo – za rok o tej porze będziemy jeździli do dworca tramwajem! Naszym, olsztyńskim, wyczekiwanym od 50 lat. Na razie na ulicy Kościuszki, pomiędzy Kętrzyńskiego a placem Konstytucji 3 maja,  zaczęły się intensywne prace budowlane, ponieważ modernizacja transportu to nie tylko słupy trakcji tramwajowej, ale również cała podziemna infrastruktura komunalna. Niestety, zaczęły się również kolejne utrudnienia dla kierowców. Z przekonaniem i szczerze przepraszam za utrudnienia, które towarzyszą tej ważnej dla rozwoju miasta inwestycji i proszę o cierpliwość! Musimy się jeszcze trochę pomęczyć, ale naprawdę widać już światełko w tramwajowym tunelu – pisze na swoim blogu Grzymowicz.


 

Tagi: Grzymowicz

Komentarze (5)

Dodaj swój komentarz

  • hq 2016-06-22 09:27:40 79.188.*.*
    Może kiedyś dowiemy się o wielu błędach przy genialnym projekcie tramwajowym, które dla przeciętnego śmiertelnika okażą się skandaliczne i pokazują daleko posunięte amatorstwo władzy: brak powstania spółki odpowiedzialnej za tramwaje (dołączenie inwestycji generującej olbrzymie koszty do MPK-Spółki z całkiem przyzwoitymi wynikami, nieuwzględnienie wielu kosztów kwalifikowanych (np prądu, konserwacji linii el.), nieodpowiedni rozstaw szyn do zabudowy i zakrętów, nieskrętne ! osie zamówione w tramwajach (które później po cichu negocjował z producentem mr prezydent)... za rok-dwa okaże się, że koszty tramwajów są wysokie i bilety podrożeją. Pominięto wogóle autobusy elektryczne, które kosztowały by mniej, a szerokość ulic nie zmniejszyła by się (dzięki torowiskom wydzielonym z jezdni) i wtedy korki zapewne byłyby mniejsze... i jeszcze szereg innych błędów..
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 0
  • korek1 2014-12-12 21:58:36 37.31.*.*
    Dlaczego przed wyborami nie informowałeś ,że zamkniesz kolejne ulice ciekawe czy by było tyle nieważnych głosów. Polacy w 1989r dostali od losu skrzydła ale zbyt wielu dzisiaj nie wie do czego skrzydła służą i tymi skrzydłami zamiata POdłogę.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 0
  • Grzmo 2014-12-12 12:24:07 213.73.*.*
    Wyczekiwanym przez 50 lat przez amatorów pojazdów szynowych i urzędników, którzy dzięki temu będą mieli kolejną scenkę do propagandy. A poza centrum Olsztyn wygląda gorzej niż wsie woków tego miasta. Ważna dla miasta? Chyba dla urzędu miasta? Ile to w sumie będzie kosztować? A roczne utrzymanie tego misia?
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 0
  • tfs 2014-12-12 10:47:44 217.153.*.*
    terefere! chyba w pelnym kamuflazu te "intensywne" prace sa prowadzone bo gdzie nie spojrze tam na budowie pustki
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 0

www.autoczescionline24.pl