Wielokrotnie pisaliśmy już o tym, że wydział komunikacji nie działa tak, jak powinien. Mieszkańcy wskazują na problemy z zapisami online na wizytę. Do tego dochodziła możliwość rezerwacji kolejki jedynie z tygodniowym wyprzedzeniem. Urzędnicy tłumaczyli, że mimo to mieli pełne ręce roboty, średnio obsługiwali około 340 spraw dziennie.
Jednak w najbliższym czasie kierowcy mogą spodziewać się jeszcze większych ograniczeń. Wszystko przez koronawirusa, którym zakaziło się sześć osób z bezpośredniej obsługi interesantów. W tym czasie klientów obsługiwać będą tylko trzy osoby. To oznacza, że liczba spraw, jakie będą mogły zostać rozpatrzone zmniejszy się do 48: po 24 miejsca przeznaczone są dla osób chcących zarejestrować auto oraz odebrać dowód rejestracyjny. Poza tym od poniedziałku czasowo zostanie zawieszona telefoniczna rejestracja interesantów.
- Apelujemy, by odłożyć wizytę w wydziale na późniejszy termin, po 15 lutego, gdy wszyscy chorzy wrócą z izolacji do pracy – mówi dyrektor wydziału komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna, Dorota Groszkowska.
Poza wydziałem komunikacji przy ul. Knosały obsługę interesantów prowadzi także punkt działający w Galerii Warmińskiej.
Od 8 lutego (poniedziałek) wydział komunikacji będzie obsługiwać interesantów w godzinach 8:00-16:00 (w poniedziałki) oraz 7:30-15:30 (wtorek-piątek). Od 15 lutego interesanci będą obsługiwani w poniedziałki między 9:00 a 17:00 (poza referatem transportu i szkolenia).
Czytaj więcej:
Czy w wydziale komunikacji nadal nic się nie zmieniło? Urzędnicy odpowiadają
Olsztynianie zdenerwowani na działanie miejskiego wydziału komunikacji
Prezydent Piotr Grzymowicz odpowiedział na pytania związane z funkcjonowaniem wydziału komunikacji
Skarga na urzędnika z miejskiego wydziału komunikacji przy ul. Knosały
Komentarze (25)
Dodaj swój komentarz