Olsztyn Zachodni pozostaje bez kasy od lutego br. Wcześniej stanowisko sprzedaży biletów prowadziło tam Polregio. Spółka zrezygnowała z usług, ponieważ większość transakcji realizowano na rzecz konkurencyjnego przewoźnika, a więc Intericity.
Firma specjalizująca się w połączeniach dalekobieżnych zapowiadała, że analizuje możliwości uruchomienia swojej kasy. Póki co, nic takiego się nie wydarzyło. Pat w kasowej sprawie rozwiązało natomiast Polregio, ustawiając na Dworcu Zachodnim biletomat.
- Podróżni odjeżdżający ze stacji Olsztyn Zachodni mają możliwość zakupu biletów kolejowych w automacie biletowym usytuowanym w hali dworca – mówi Anna Nowak z warmińsko-mazurskiego Polregio. - W biletomacie można zakupić bilety na przejazd pociągami Polregio oraz Intercity. Automat przyjmuje płatność monetami, banknotami oraz kartą płatniczą – dodaje.
Dworzec zlokalizowany na terenie osiedla Grunwaldzkiego kilka lat temu przeszedł gruntowny remont. Koszt zrealizowanych prac to ok. 3 mln zł. Wygląda reprezentacyjne i wobec prac budowlanych, które aktualnie prowadzone są wokół stacji Olsztyn Główny, jest chętnie wybierany przez podróżnych.
Czytaj również:
Nieczynna kasa na Dworcu Zachodnim. ''Pracujemy dla innego przewoźnika''
Komentarze (3)
Dodaj swój komentarz