W środę zgłosił się do nas czytelnik, który ukazał kolejny problem z biletomatami. Powiedział, że bilety sprzedają normalnie, ale gdy na panelu naciśnie się przycisk Info (w lewym górnym roku ekranu) prowadzący do zakładek: rozkład jazdy, taryfa biletowa i ulgi, a następnie chce się wybrać jakąś opcję, to wyskakuje błąd aplikacji "HTTP Status 500".
– Sprawdzałem to na różnych biletomatach: na Zatorzu, w centrum czy na os. Kormoran w różne dni tygodnia – od zeszłego piątku do dzisiaj i nadal jest to samo. Wyskakuje błąd – zdradził nam czytelnik.
W związku z tym postanowiliśmy skontaktować się z Zarządem Dróg, Zieleni i Transportu, który to jest odpowiedzialny za funkcjonowanie biletomatów w mieście. Dowiedzieliśmy się tam, że – istotnie – problem występuje. Nad usterką pracuje administrator.
– Nad usunięciem usterki pracuje administrator AVISTA. Problem tkwi w połączeniu z serwerem. Mam nadzieję, że już niebawem problem zostanie rozwiązany – powiedział w rozmowie z nami Paweł Palczewski z Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie.
Niestety, ZDZiT nie podał przybliżonej daty naprawy usterki. Skontaktowaliśmy się zatem z firmą AVISTA. Czekamy na odpowiedź.
Komentarze (9)
Dodaj swój komentarz