Kampania potrwa do 2012 roku i będzie skierowana na obszar całej Polski, a także wybrane kraje europejskie.
Elementy kampanii to spoty telewizyjne, billboardy, działania promocyjne w pociągach Intercity i Eurocity oraz reklama w Internecie – na portalach polskich i w wybranych krajach europejskich.
Cele kampanii to m.in. zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu Warmii i Mazur, utrwalenie silnej atrakcyjności wizerunku regionu Warmii i Mazur w obszarze turystyki, w tym skojarzeń z bogatą przyrodą, czystym środowiskiem i krainą jezior i lasów.
Ważne również, by dzięki kampanii nasz region zyskał zainteresowanie przedsiębiorców w segmentach docelowych na rynku krajowym i zagranicznym. Kampania będzie prowadzona tak, by pokazać wartość naszego dziedzictwa kulturowego i naturalnego. Samorząd chce również, by nasze produkty regionalne były rozpoznawalne na rynku krajowym i zagranicznym.
„Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz