Zbigniew Trzoska prezes miejskiej spółki Hala Olsztyn, zarządzającej Uranią, od początku swojej działalności zapowiadał, że zamierza znaleźć sponsora tytularnego dla obiektu.
- Robimy badania rynku, rozsyłamy zapytania. Widać, że jest potencjał. Jednak w związku z tym, że naszym celem są wyższe kwoty, cały proces musi potrwać i nie zakończy się w ciągu kilku tygodni - zdradził w styczniu br. w naszym studiu wideo [Zbigniew Trzoska o lodowisku, finansach i sponsorze tytularnym].
Właśnie ogłoszono regulamin konkursu, który ma wyłonić sponsora tytularnego olsztyńskiej hali. Czytamy w nim, że umowa miałaby zostać zawarta na minimum trzy lata.
Wartość świadczeń została wyceniona przez spółkę na minimum 375 tys. zł netto rocznie. Płatność dokonana zostanie w cyklu rocznym obowiązywania umowy, począwszy od daty jej zawarcia.
Na zakres świadczeń składają się prawa do:
1) używania nazwy sponsora w nazwie hali jako pierwszy lub drugi człon,
2) oznakowania zewnętrznego hali,
3) oznakowania wewnętrznego hali,
4) informacji w materiałach promocyjnych.
Zgłoszenia można składać do 24 kwietnia br.
Przypomnijmy, że niedawno konkurs na sponsora tytularnego ogłosiła też Aquasfera. Tutaj wartość usług wyceniono na 200 tys. zł netto rocznie [Było pięć milionów złotych, będą dwa. OSiR szuka sponsora tytularnego Aquasfery].
Komentarze (2)
Dodaj swój komentarz