- W ostatnich miesiącach przeprowadzaliśmy badania na temat wizerunku i postrzegania W-MZPN-u, które przyniosły odpowiedzi na wiele istotnych pytań - piszą na oficjalnej stronie internetowej działacze Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej.
- Postawiliśmy przed grafikami zadanie, którego celem miał być symbol nawiązujący do takich wartości jak nowoczesność, dynamiczność, otwartość i profesjonalizm - mówi prezes W-MZPN Marek Łukiewski. - Zależało nam również na tym aby logo kojarzyło się z naturą, czyli z tym z czego nasze województwo słynie w całej Polsce. I takie właśnie jest nasze nowe logo – nowoczesne, dynamiczne i swoimi niebiesko-zielonymi barwami nawiązujące do natury.
- To dobry moment by odświeżyć znak W-MZPN, tak aby stał się atrakcyjny dla mediów, sponsorów, a także dla całej społeczności piłkarskiej w naszym regionie - mówi z kolei kierownik ds. marketingu i komunikacji, Emil Wojda. - Zmiana logo to również doskonałą okazją, aby wystartować z nowymi planami marketingowymi oraz podnieść atrakcyjność naszych rozgrywek dla potencjalnych sponsorów.
W ramach konkursu nad propozycjami logotypów pracowało kilkunastu grafików z Polski i z zagranicy, którzy przygotowali łącznie około 90 prac. Wygrała propozycja Jerzego Zaręby z Krakowa.
Zapytaliśmy również w Związku o nowe plany marketingowe.
- Część z nich już realizujemy. Doskonałym przykładem jest cykl filmów #WidzimySięNameczu realizowanych przy współpracy z naszym Partnerem Technicznym, firmą R-GOL, czy intensyfikacja działań w mediach społecznościowych - na tym polu jesteśmy bezwzględnym liderem wśród wojewódzkich Związków Piłki Nożnej. Plany są takie, żeby robić to jeszcze lepiej i bardziej profesjonalnie - mówi portalowi Olsztyn.com.pl, Emil Wojda.
I dodaje: - Planem strategicznym jest wzmocnienie wizerunku naszych flagowych "produktów": IV ligi W-MZPN oraz Wojewódzkiego Pucharu Polski, w celu pozyskania sponsorów tych rozgrywek. Istotne w tym względzie będą szkolenia dla klubów zrzeszonych w W-MZPN z zakresu marketingu i komunikacji, ponieważ to kluby mają największy potencjał, żeby wzmacniać wizerunek rozgrywek, w których występują.
Lokalny Związek chciałby pozyskać sponsora tytularnego IV ligi, a także Wojewódzkiego Pucharu Polski.
- Przygotowaliśmy oferty sponsorskie, w których pokazujemy, że odpowiedni branding z wykorzystaniem naszych rozgrywek może być skuteczną metodą do konkurowania na regionalnym rynku - przekonuje kierownik ds. marketingu i komunikacji.
Warmińsko-Mazurski Związek Piłki Nożnej pracuje również nad wydaniem "Skarbu Kibica IV Ligi W-MZPN", który ma ukazywać się przed startem tych rozgrywek, a w zamierzeniu ma być wydawany co rundę.
- Ponadto planujemy wpisanie do piłkarskiego kalendarza naszego województwa cyklicznych wydarzeń sportowych takich jak: turnieje, szkolenia czy konferencje - deklaruje Wojda.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz