Obok Mazur tytuł otrzymał także Kraków oraz Puszcza Białowieska. Była to już piąta edycja Superbrands, w której wybierano najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku.
Tytuł „Superbrands 2010" jest doskonałym przykładem tego, jak bardzo kampania „Mazury Cud Natury”, której celem jest promowanie naszego regionu w światowym konkursie New7Wonders, wpłynęła na kształtowanie rangi tej marki.
To dzięki działaniom promocyjnym na szeroką skalę Mazury zostały docenione i wyróżnione spośród innych marek obecnych na polskim rynku.
- Cieszę się bardzo, że wypracowana przez ostatnie dwa lata marka „Mazury Cud Natury” przyciąga do naszego regionu turystów z kraju i zagranicy, co dla regionu żyjącego w dużej mierze z turystyki jest sprawą kluczową – mówi Jacek Protas, Marszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Międzynarodowa organizacja Superbrands działa od 15 lat w 85 krajach świata.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz