W 2023 roku w Galerii Warmińskiej nastąpiło 18 nowych otwarć oraz 3 zmiany dotychczasowych lokalizacji. Pierwsze nowości zaczęły pojawiać się z nastaniem wiosny, wiele działo się też w miesiącach letnich i jesiennych, nie zabrakło też zmian na koniec roku.
- Rok 2023 był dla nas w Galerii Warmińskiej naprawdę rekordowy. Dotychczasowi najemcy inwestowali w nowe, większe powierzchnie, zmieniali formaty na ultranowoczesne i przyjazne klientom, wchodziły znane i cenione nowe marki. Możemy powiedzieć, że de facto całe centrum jest wynajęte. Nie narzekamy na nadmiar wolnych przestrzeni - mówi Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Pierwsze wiosenne nowości i porządki
Na początek, w marcu pojawiła się nowa wyspa kultowej marki klocków LEGO. W kwietniu salon Sizeer, oferujący buty najlepszych brandów oraz markowe hoodies, joggery, T-shirty i akcesoria, przejął sąsiadującą z nim powierzchnię. Po rozbudowie salon zajmuje powierzchnię 258 m2. Maj przyniósł aż trzy nowe otwarcia. Pierwsze z nich dotyczy powszechnie cenionej marki obuwia New Balance. Zajmujący powierzchnię blisko 200 m2 sklep umożliwia szeroką ekspozycję całego asortymentu. Ponadto salon marki ESOTIQ w Galerii Warmińskiej zyskał nową blisko 100-metrową przestrzeń. Jest to znany i ceniony salon z polską, wysokiej jakości kobiecą bielizną. Marka dostępna w Polsce już od wielu lat cieszy się dużą popularnością wśród pań w każdym wieku. Wiosną pojawiły się też dwa stoiska należące do Lodolandii oraz punkt z ładowarkami do samochodów elektrycznych.
- Już na początku roku wiedzieliśmy, że będzie się dużo działo. Pojawiali się nowi najemcy zainteresowani otwarciem sklepów w Galerii Warmińskiej, a obecni partnerzy rozpoczęli przygotowania do zmian w dotychczasowych salonach. Cieszy nas to, że tak wiele znaczących i ciekawych marek jest chętnych, żeby poszerzyć ofertę dla klientów naszego centrum - mówi Katarzyna Jabłońska, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Letnia relokacja i przygotowania do dynamicznej drugiej połowy roku
Dla wielbicieli kuchni japońskiej dobrą nowiną było otwarcie wyspy Tori Sushi. W okresie letnim nie zabrakło też specjalnie na ten czas uruchomionego stoiska z lodami Gelato Naturale. Z końcem lata w galerii w nowej lokalizacji otworzył się salon QUIOSQUE, zajmując powierzchnię 186 m2. Ten znany polski multibrand z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, adresowany do kobiet w każdym wieku. Całe lato trwały również intensywne prace nad przygotowaniem do kolejnych nowości planowanych na okres jesienny.
- Galeria Warmińska potwierdziła w badaniach rynku swój potencjał i pozycję jako największe i najpopularniejsze centrum handlowe w regionie Warmii i Mazur. Stale inwestujemy w rozwój naszego obiektu, poszerzanie oferty i podnoszenie komfortu zakupowego dla wszystkich odwiedzających. Nieustannie też zachęcamy wszystkich naszych najemców do zmian i unowocześniania salonów. Przekłada się to bezpośrednio na zadowolenie klientów i wzrost obrotów centrum - podkreśla Michał Tur, Shopping Center Manager NEPI Rockcastle.
Jesień i końcówka roku – apogeum zmian
Wraz z nadejściem jesieni w Galerii Warmińskiej rozpoczął się prawdziwy wysyp nowości. W październiku na powierzchni 62 m2 otworzył się znany z pysznych herbat, kaw i akcesoriów salon Five o’clock. Kolejną niespodzianką był Butik PLUMS ze stylową polską i włoską odzieżą damską, obuwiem i akcesoriami. Salon ten zajął powierzchnię 64 m2. W tym samym miesiącu swoją działalność rozpoczęła też wyspa Sorvella Perfumy należąca do firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą perfum dla kobiet i mężczyzn na rynku europejskim i azjatyckim. Kolejną nowością było otwarcie w nowej lokalizacji, powiększonego salonu 4F na 1 piętrze, tuż obok restauracji Sushi Ko.
W listopadzie portfolio olsztyńskiej galerii wzbogaciła oferta Sip’n’smile, nowej marki Bubble Tea, serwującej szeroką gamę orzeźwiających napojów oraz stoisko ze słodkościami marki GOODIS.
- Jesienne zmiany w naszym centrum przyniosły ciekawe nowe marki, na które liczyli nasi klienci. Dbamy o to, aby każdy nowy najemca miał zapewnione jak najlepsze warunki i wsparcie komunikacyjne. Dzięki naszemu magazynowi Fashion Time w wersji online i drukowanej oraz dedykowanym projektom modowym pokazujemy najnowsze trendy z wykorzystaniem asortymentu sklepów w Galerii Warmińskiej. W 2023 roku w centrum zrealizowaliśmy 56 wydarzeń i atrakcji, które dodatkowo zwiększyły liczbę odwiedzających - mówi Natalia Tur, Regional Marketing Manager z NEPI Rockcastle.
W czwartym kwartale roku rozpoczął także działalność pierwszy w regionie sklep Pit Bull West Coast, jednej z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych w Polsce. Z okazji zbliżających świąt pojawiły się też w osobnym lokalu Eurofirany Świątecznie z szerokim wyborem dekoracji i wystroju wnętrz na okres bożonarodzeniowy.
Zwieńczeniem otwarć był wyczekiwany przez wielu salon z obuwiem i galanterią skórzaną Kazar, a także pojawienie się polskiej marki odzieżowej z 25-letnią tradycją – Monnari, która zajęła powierzchnię 182 m2.
* * *
GALERIA WARMIŃSKA
Galeria Warmińska przy ul. Tuwima jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Dzięki wyjątkowej architekturze, nawiązującej do tradycyjnego warmińskiego budownictwa odwiedzana jest również przez turystów. Na powierzchni użytkowej około 41 500 m² znajduje się 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek, wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie, kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a także amfiteatr i parking z 1200 miejscami. Galeria jest przyjazna mamom i małym dzieciom: posiada trzy przytulne pokoje, w których można nakarmić czy przebrać dziecko, w strefie restauracyjnej do dyspozycji mam są bezpłatne mikrofalówki. Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty czy imprezy propagujące zdrowy styl życia.
Właścicielem i zarządcą Galerii Warmińskiej jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.
Więcej na www.galeria-warminska.pl
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz