Pod koniec stycznia olsztyński ratusz określił szczegóły promocji miasta poprzez sport podczas tegorocznych rozgrywek PlusLigi w piłce siatkowej mężczyzn. Zamawiający oczekuje przede wszystkim ekspozycji logo Olsztyna na 4 banerach reklamowych podczas meczów rozgrywanych w hali Urania oraz na koszulkach zawodników.
Ponadto, promocja stolicy Warmii i Mazur miałaby polegać na ekspozycji logo miasta na naklejce o wymiarach 3 m x 1 m umieszczonej na boisku podczas meczów w Olsztynie oraz na wszelkich materiałach poligraficznych, informacyjnych, promocyjnych i reklamowych drukowanych z okazji prowadzonych rozgrywek PlusLigi.
Dziś (6 lutego) nastąpiło otwarcie ofert. Do przetargu zgłosił się jedyny w regionie klub występujący w najwyższej, siatkarskiej, klasie rozgrywkowej, czyli Indykpol AZS Olsztyn. Za wykonanie powyższych usług akademicy złożyli ofertę opiewającą na kwotę 500 tys. zł (brutto). Zamówienie miałoby zostać realizowane do końca 16 maja br.
Według założeń budżetu Olsztyna na 2025 rok na promocję miasta poprzez sport władze chcą wydać 900 tys. zł. Który z lokalnych klubów najbardziej zasługuje na te pieniądze? W internetowej sondzie naszego portalu największym uznaniem cieszyli się piłkarze ręczni z Warmii Energa. Dalej znaleźli się: Stomil i Indykpol AZS.
Dla porównania Rzeszów swoim największym klubom za promocję miasta poprzez sport zabezpieczył w budżecie 2,5 mln zł.
Komentarze (20)
Dodaj swój komentarz