Olsztyn Green Festival to od początku impreza, której organizację miasto zleciło na zewnątrz. Agora S.A, do której należy marka Olsztyn Green Festival – zgodnie z umową bierze na siebie pełnię organizacyjnych obowiązków.
To właśnie wydawca ogólnopolskiej Gazety Wyborczej ma za zadanie podpisać umowy z artystami, sponsorami, zadbać o nagłośnienie, oświetlenie, konstrukcję scen, czy promocję wydarzenia. Do zadań organizatora należy również branding miasta Olsztyna, co oznacza, że Agora musi zadbać, by każdy materiał promujący festiwal nawiązywał do miasta Olsztyna.
Organizator festiwalu wziął również na siebie odpowiedzialność za sprzedaż biletów, organizację zapleczy w szczególności budowy miasteczka festiwalowego, magazynów, a także za zapewnienie ochrony i opieki medycznej na czas trwania dwudniowego wydarzenia.
Olsztyn za promocję miasta poprzez festiwal zdecydował się zapłacić Agorze 500 tysięcy złotych. W umowie dotyczącej organizacji wydarzenia miasto występuje w roli współorganizatora, do obowiązków którego należy między innymi bezpłatne udostępnienie części terenu Centrum Ukiel oraz zorganizowanie i uporządkowanie tego terenu przed festiwalem.
Przypomnijmy, Olsztyn Green Festival ruszy już 13 sierpnia i potrwa dwa dni. W tym czasie na scenach nad jeziorem Ukiel wystąpi 22 artystów. Więcej o wydarzeniu tutaj->
Komentarze (9)
Dodaj swój komentarz