Napisał do nas czytelnik, który zwrócił uwagę na problem z przerejestrowaniem pojazdu.
– Od kilku miesięcy wydział komunikacji na Knosały nie przyjmuje interesantów, nie ma też wolnych terminów na e-rezerwację kolejki. Będę musiał zapłacić 1000 zł kary za nieprzerejestrowanie samochodu, a nie mam jak go przerejestrować – stwierdził czytelnik i poprosił, aby zająć się tym tematem.
W Internecie znaleźć można wiele podobnych opinii na temat działania ww. jednostki. Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna ma notę 2 (średnia ze 155 opinii) w wyszukiwaniach Google.
– Nie odbierają telefonu od 7 dni. Mam pilną sprawę, a nie mam jak załatwić. Pozdrawiam infolinię i cały zespół. Dodzwoniłem się i powiem obsługa strasznie niemiła. Nie odbierają 40 razy telefonu. Podziękuję takiego czegoś (pisownia oryginalna) – napisał jeden z użytkowników.
– ABSURD polskich urzędów! Pojechałem zarejestrować pojazd w piątek 5-go czerwca z samego rana o godzinie 7.30. Ledwie zdążyłem wejść do środka i od razu zostałem poinformowany, że nie przyjmują żadnych interesantów bez uprzedniej rejestracji wizyty online. No cóż, trudno się mówi. Odprawiony z kwitkiem postanowiłem umówić się na wizytę online. No i niespodzianka- brak wolnych terminów w polu wyszukiwania. Hmmm...no dobrze, zadzwonię i dowiem się o co chodzi. UPS! Kolejna niespodzianka, albowiem nie można się dodzwonić. Tam mają chyba ręce pełne roboty-pomyślałem... są bardzo zajęci pomaganiem ludziom i lepiej im nie przeszkadzać. Trudno, muszę zostać piratem drogowym i przemieszczać się pojazdem bez rejestracji. Ciekawe co na to policjanci, bo Ci też są bardzo zapracowani...kochani, przecież to jest śmiech na sali! Wstyd dla wydziału komunikacji! Dodam jeszcze, że pani udzielająca informacji była bardzo niemiła i czułem się tak jakbym musiał przepraszać że zawracam jej głowę. Życzę wszystkim powodzenia w sprawie rejestracji pojazdu w olsztyńskim wydziale komunikacji (pisownia oryginalna) – stwierdził inny internauta.
Zdarzają się także opinie pozytywne, chociaż trzeba obiektywnie przyznać, że są one w zdecydowanej mniejszości.
– Witam. Byłem kilka dni temu w wydziale. Miałem do załatwienia dwie sprawy. Po prostu mega. Jakość załatwienia spraw i pomoc zdziwiła mnie bardzo. Takiej urzędniczki jak Pani Andżelika się już nie spotyka. Dziękuje bardzo. Duża 5 dla całego wydziału (pisownia oryginalna) – napisał inny olsztynianin.
Oczywiście, wiadomo, że każdy może mieć własną opinię, jednak tych negatywnych jest zdecydowanie więcej. Sami postanowiliśmy sprawdzić, jak działa e-rejestracja. Po wejściu na stronę Bezkolejki.olsztyn.eu i wybraniu odpowiedniego rodzaju sprawy (rejestracja pojazdu oraz inne czynności, odbiór stałego/zatrzymanego dowodu rejestracyjnego), należy zaznaczyć dzień i godzinę wizyty. I tu zaczynają się schody. Niezależnie od tego, jaki rodzaj sprawy wybierzemy, możemy ustalić datę wizyty tylko w terminie 14-18 i 21-25 września. Za każdym jednak razem w okienku „godzina wizyty” wyświetla się informacja „brak terminów”.
Jedynie w e-rejestracji dostępne są terminy odbioru prawa jazdy.
Postanowiliśmy zatem poprosić o komentarz urzędników w tej sprawie. Czekamy na odpowiedź.
Komentarze (43)
Dodaj swój komentarz