Jak się dowiedzieliśmy, termin składania ofert mija 29 stycznia. Szacowana wartość zamówienia to nieco ponad 76 mln zł netto. Wykonawca będzie miał 17 miesięcy na wykonanie prac.
Według projektu PKP SA nowy budynek dworca Olsztyn Główny będzie się składał z trzech kondygnacji – dwóch nadziemnych i jednej podziemnej. To właśnie z podziemi tunel będzie prowadzić na perony i na Zatorze.
Budynek swoim kształtem ma przypominać żagiel.
Obecnie trwa również przetarg PKP PLK SA na kompleksową przebudowę stacji Olsztyn Główny. W ramach przebudowy zmieniony zostanie układ torowy. Perony mają być podwyższone i poszerzone. Powstanie także nowa krawędź peronowa. Podróżni w dotarciu na perony będą mogli skorzystać z wind oraz schodów – zwykłych i ruchomych.
Czytaj więcej:
PKP SA: ''Nie chcemy, żeby dworzec był tylko dodatkiem do galerii''
Dworzec główny. Prezes Retail Provider: ''Oczekujemy od PKP, że będą nas traktować po partnersku''
Do ratusza wpłynęły dwa wnioski o wyburzenie budynków dworca
Co z tym dworcem? Piotr Grzymowicz apeluje o dialog, a społecznicy krytykują prezydenta
Komentarze (40)
Dodaj swój komentarz