ul. Pieniężnego
To najbardziej zaawansowane zadanie - do zrealizowania pozostał chodnik po stronie plant, ścieżka rowerowa i przejście pod mostem łączącym parki Podzamcze i Centralny. Ulica ma podobny przebieg do tego sprzed inwestycji - w każdym z kierunków ruchu będzie po jednym pasie, dodatkowo buspas wiodący w stronę al. Piłsudskiego.
ul. Partyzantów
Ulica będzie mieć po dwa pasy ruchu w każdym kierunku, zewnętrzne będą buspasami, a w ich ciągu bezzatokowe przystanki dla autobusów. Zmodernizowane zostaną chodniki, postanie ścieżka rowerowa, miejsca postojowe, poza tym zieleń zostanie uporządkowana tak, by uzyskać alejowy charakter. Trakt zyska nowoczesne oświetlenie. Teraz trwa przebudowa podziemnych sieci.
Węzeł przesiadkowy
Inwestycja obejmie sąsiadujące z dworcem fragmenty ulic Partyzantów, Lubelskiej oraz Przemysłowej, a także ul. Partyzantów od pl. Bema do pl. Konstytucji 3 Maja. Na skrajnych pasach ul. Partyzantów powstaną buspasy, a także przystanki z wydzielone dla komunikacji miejskiej oraz prywatnych przewoźników. Główną osią węzła będzie torowisko.
Komentarze (7)
Dodaj swój komentarz