Dziś jest: 21.11.2024
Imieniny: Janusza
Data dodania: 2020-03-02 18:10
Ostatnia aktualizacja 2020-03-03 08:54

Monika Smolik

Promują Warmię i Mazury w kinach. Koszt kampanii to ponad 200 tys. zł [WIDEO]

Promują Warmię i Mazury w kinach. Koszt kampanii to ponad 200 tys. zł [WIDEO]
Spot reklamowy jest wyświetlany w 49 kinach w Polsce (screen z nagrania)
Fot. warmia.mazury.pl

W kinach Helios w całej Polsce widzowie przed emisją filmu będą mieli okazję obejrzeć film promujący Warmię i Mazury. Koszt kampanii reklamowej wyniósł ponad 200 tys. zł.

reklama

Spot promujący Warmię i Mazury został wyprodukowany przez Studio Filmowe M5 z Warszawy. Film ma trzy różne długości – 2:30 minut, 30 sekund oraz 15 sekund. Został nagrany z perspektywy turysty, który zwiedza nasz region i korzysta z walorów, takich jak szlak rowerowy Green Velo, Wielkie Jeziora Mazurskie, architekturę, wydarzenia kulturalne, spa czy sporty zimowe.

30-sekundowe nagranie można zobaczyć w 49 kinach Helios w całej Polsce. Jest on emitowany w bloku reklamowym. Kampania ma trwać prawie trzy tygodnie. Urząd marszałkowski szacuje, że spot obejrzy około 400 tys. osób.

Równolegle na Facebooku jest prowadzona zagraniczna kampania promocyjna. Reklamy będzie można zobaczyć w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i na Litwie. Profil reklamowy nazwano mazury.travel. W Polsce mazury.travel można znaleźć na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.

Koszt samego spotu to 130 tys. zł. Cała kampania reklamowa wyniosła ponad 200 tys. zł. Co ciekawe, na YouTube jest odnośnik do strony www.mazury.travel, jednak odnośnik nie działa. Wyskakuje komunikat o trwającej przerwie technicznej.

AKTUALIZACJA

Strona www.mazury.travel już działa.

Czytaj również: Woda z etykietą Warmii i Mazur pochodzi z... Wielkopolski.

Galeria

Komentarze (14)

Dodaj swój komentarz

  • Klaus 2020-03-04 13:00:45 94.75.*.*
    Ludzie, ludzie ludzie.... Ja rozumiem że wkurzać może fakt że tyle na to kasy poszło. Ale przecież był przetarg, a nie tak, że ktoś dostał do ręki 100 koła! Przecież urzędnicy nad tym czuwali. Przecież nie mogli wybrać jakiegoś Kazia z kamerą, tylko musieli szukać pośród profesjonalny firm.... Przestańcie się wyżywać na twórcach. Poza tym pewnie z 10 dni musieli kręcić, ktoś tu musiał montować, a na dodatek to pewnie 130 tyś brutto. Nie róbcie teorii spiskowych!
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 3 3
  • Grifen 2020-03-03 16:10:53 37.47.*.*
    Czy ktoś może mi wyjaśnić z czego wynika koszt tego amatorskiego spotu ? Powiedzmy że ekipa filmowa wydała na najlepsze hotele i catering podczas nagrywania w różnych miejscach dajmy na to nawet 20 tys, powiedzmy że prawa autorskie do tej piosenki też coś tam kosztowały. Czy dobrze rozumiem że te ok 100 tys to czysty zysk wykonawcy ?
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 4 4
  • Zet 2020-03-03 09:33:19 213.73.*.*
    Niestety to wideo jest amatorskie strasznie jak na 130 tysięcy. Youtuberzy nagrywają bardziej profesjonalne rzeczy za darmo. Po co ta słaba popowa angielska piosenka w tle ? Komuś się to kojarzy z Warmią i Mazurami ? Nie chcę hejtować, nie jestem ekspertem od promocji ale serio mnie takie coś by nie zachęciło do odwiedzin WiM. Proponuję wydawać pieniądze na promocję racjonalniej i zatrudniać profesjonalistów do nagrywania klipów promocyjnych.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 2 5
  • ehh słabe 2020-03-02 23:10:11 95.160.*.*
    Wszystko takie sztuczne, za 200 tys zł powinno być lepiej.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 10 3
  • gregs 2020-03-02 20:58:34 95.160.*.*
    Przepraszam ile? 200 tys zł? Nie przypadkiem 20 tys zł?
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 12 8
  • Er 2020-03-02 20:55:10 31.0.*.*
    A pokazali tramwaje stadion warmi olsztynskie korki?
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 7 4
  • Młoda 2020-03-02 20:53:37 37.47.*.*
    Hitem promocji jest i będzie jeszcze przez kilka najbliższych miesięcy uniewinnienie Małkowskiego i zblizające się referendum za odwołaniem Grzymowicza. Tym zajmują się wszystkie kluby radnych w Radzie Miasta Olsztyna. Koalicja PO i klubu Grzymowicza juz wyprzedaje majątek czująć rezultat referendum. Nikt nie zainwestuje w tym roku w Gminie Olsztyn. Nawet Lidl szuka ziemi w Gminie Gietrzwałd. W Olsztynie nie ma już miejsca na centra logistyczne. Zamiast nich powstały galerie handlowe. W wypadku Olsztyna każde pieniądze na reklamę to są zmarnowane pieniądze. Już raz województwo wydało wiele milionów na reklamę Warmii i Mazur jako kolejnego cudu świata. Rezultat mizerny. Raport Pana Szczura zamieszczony na tym portalu pokazuje wyraźnie że w okresie ostatnich 10 lat nastąpił regres w turystyce Olsztyna. To okres rządów Grzymowicza i PO. Nauka poszła w las.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 10 8
  • Krystek 2020-03-02 20:48:05 195.136.*.*
    A mi się podoba :)
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 7 1
  • Adaśko 2020-03-02 20:18:23 79.184.*.*
    Pewnie to kwestia gustu, ale według mnie ten film jest całkowicie bez wyrazu. Ot zlepek przypadkowych scen z równie przypadkową muzyką. Spa jest wszędzie, podobnie balony, a na narty jeździ się w góry. "Mazurski cud" - to był power!!!
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 8 3
  • Warmiak 2020-03-02 20:11:04 5.173.*.*
    Nowa strona była dziś instalowana i już dziala, warto sprostować informacje !
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 2
  • R.O. 2020-03-02 19:29:49 83.6.*.*
    Niefortunny okres na promocję w kinach. Póki co liczba widzów w multipleksach będzie raczej ograniczona.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 9 0

www.autoczescionline24.pl