Zobacz, dlaczego content marketing nieustannie pozostaje królem sieci
Obecnie jakościowa i przyciągająca treść jest absolutną podstawą w świecie marketingu internetowego. Bez niej nie możemy mówić o jakiejkolwiek popularności i rozpoznawalności marki. Teksty na stronie pod postacią struktury optymalizacyjnej nie mogą już jednak dłużej służyć nam za szkielet do beztroskiego wplatania dowolnych słów kluczowych. Obecnie algorytm Google o nazwie BERT w umiejętny sposób jest w stanie rozróżnić merytoryczną wydmuszkę od naturalnego języka skierowanego do odbiorców i internautów poszukujących odpowiedzi na nurtujące pytania.
Również artykuły przeznaczone do wsparcia link buildingu (pozyskiwania wartościowych linków przychodzących) powinny zdawać egzamin z jakości. Pamiętać powinniśmy, że tworzone przez nas teksty mają za zadanie nie tylko znaleźć czytelnika, ale także zaangażować go i w najlepszym wypadku zmusić by zechciał podzielić się ze światem linkiem do naszej strony. To bardzo trudne do osiągnięcia, szczególnie jeśli o content marketingu wiemy niewiele – właśnie dlatego tworzenie treści najlepiej zostawić specjalizującym się w rozmaitych konwencjach copywriterom pracującym dla agencji interaktywnych. Dzięki ich pomocy a także zaangażowaniu w kampanię dziennikarzy i influencerów uda się sprowadzić pod Twój internetowy adres całą rzeszę zainteresowanych internautów. Frekwencja natomiast w naturalny sposób zamieni skuteczne pozycjonowanie stron w zwiększone słupki sprzedaży.
Postaw na prezentację strony w SERPach i ciesz się widocznością
Google nieprzerwanie idzie w kierunku tzw. „zero-click searches”, a więc wyszukiwań, w których użytkownik dostaje odpowiedź na dane zapytanie bezpośrednio od wyszukiwarki, co z kolei sprawia, że nie musi klikać w żaden odnośnik na liście wyników. W związku z taką a nie inną polityką firmy z Moutain View powinniśmy zadbać o jak najlepszą prezentację firmy w ramach Search Engine Results Page. Możemy na przykład postarać się o świetnie prezentującą się wizytówkę Google Moja Firma, która pozwoli na zapoznanie się z naszym przedsiębiorstwem przez zamieszczoną mapkę bądź poprzez wybrane przez nas zdjęcia. To jednak jeszcze nie wszystko – jeśli postawimy na rozszerzoną obecność na stronie wyników z pewnością zainteresuje nas także funkcja featured snippets pozwalająca użytkownikowi na otrzymanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania bez konieczności odwiedzania przez niego naszej strony. Może to wydawać się kontrproduktywne, jednak z całą pewnością dokłada cegiełkę do naszej ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, a jednocześnie zwiększa widoczność marki.
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Materiał Partnera
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz