W piątek (21 lipca) rozstrzygnięto przetarg na „promocję Miasta Olsztyna poprzez sport w rozgrywkach mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej w 2023 roku”. Do konkursu, zgodnie z oczekiwaniami, stanął tylko Stomil. Tym razem klub zaproponował 200 tys. zł., co wpasowało się w możliwości finansowe magistratu.
W ramach zamówienia klub będzie zobligowany m.in. do ekspozycji logo miasta na trzech banerach reklamowych (o wymiarach: 3m X 1m) podczas meczów rozgrywanych na „Stadionie Miejskim”. Ponadto logo ma się pojawić na koszulkach zawodników, ściance reklamowej i wszelkich materiałach poligraficznych.
W poprzednim, unieważnionym przetargu, Stomil za promocję zażądał 400 tys. zł., co znacznie przewyższało możliwości zamawiającego [Nie będzie pieniędzy dla Stomilu? Miasto unieważniło przetarg]. Przeszło miesiąc temu klub proponował jednak więcej działań. Logo miasta miało pojawić się na autokarze oraz na dwóch dodatkowych banerach na stadionie. W aktualnym postępowaniu zrezygnowano z tych podpunktów, jednocześnie zmniejszając oczekiwania finansowe.
Przypomnijmy, że 200 tys. zł brutto dla Stomilu zabezpieczono w budżecie na kwietniowej sesji rady miasta. W tamtym momencie klub był na dobrej drodze, aby awansować do I ligi. Ostatecznie po serii jedenastek z awansu cieszył się lubelski Motor. Batalię, aby wrócić na zaplecze Ekstraklasy biało-niebiescy rozpoczną w najbliższą niedzielę (23 lipca). Przy al. Piłsudskiego 69 pojawią się rezerwy Zagłębia Lubin.
Komentarze (27)
Dodaj swój komentarz