Cieszące się ogromną popularnością targi branży turystycznej w zeszłym roku odwiedziło blisko 180 tysięcy osób.
- Obecność na tak dużej imprezie jest dla nas okazją na dotarcie z ofertą turystyczną Warmii i Mazur do szerokiej grupy odbiorców - podkreśla Anna Wasilewska, członek zarządu województwa, reprezentująca na targach Samorząd Województwa.
Odwiedzający dostaną na polskim stoisku wystawienniczym materiały informacyjne o Warmii i Mazurach. Dowiedzą się, jak aktywnie spędzić czas oraz które miejsca warto odwiedzić. Wśród atrakcji polecane są zamki gotyckie, Kanał Elbląski czy Szlak Kopernikowski.
Promocja regionu opiera się na kampanii Mazury Cud Natury, prezentowanej nie tylko w hali targowej, ale również na ulicach Berlina. Na jednym z popularnych bulwarów Wittenbergplatz zawisły plakaty w formacie 2x2m nawiązujące do kreacji - To Mazury Nie… Hiszpania, Tanzania, Alaska etc. Ponadto w berlińskim metrze przez cały marzec jest emitowany spot reklamujący Mazury.
Uczestnicy targów mogą również oddać głos na Mazury, będące w finale plebiscytu na Nowych 7 Cudów Natury. Głosować można między innymi za pomocą infokiosków, ustawionych przez Polską Organizację Turystyczną.
Targi potrwają do 13 marca 2011 roku.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz