Dziś jest: 22.11.2024
Imieniny: Cecylii, Stefana
Data dodania: 2017-01-26 11:04

sm

Wolny etat w ratuszu. Kto pokieruje wydziałem zarządzania kryzysowego?

Wolny etat w ratuszu. Kto pokieruje wydziałem zarządzania kryzysowego?
Fot. Marcin Kierul/UM Olsztyna

Miasto ogłosiło konkurs na stanowisko dyrektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności. Głównym zadaniem szefa tej jednostki będzie koordynacja realizacji programu ''Bezpieczny Olsztyn''.  

reklama

Co najmniej 5-letni staż pracy zawodowej, w tym 3-letni w jednostkach związanych z zarządzaniem kryzysowym, staż na stanowisku kierowniczym, zwiedza z zakresu obrony cywilnej i bezpieczeństwa wewnętrznego, a także wykształcenie wyższe kierunkowe. To część kryteriów, które spełniać musi kandydat na szefa miejskiego wydziału zarządzania kryzysowego.

W ramach swoich obowiązków nowy szef będzie koordynował zadania wynikające z realizacji Miejskiego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa Obywateli i Porządku Publicznego – „Bezpieczny Olsztyn”, oraz projektu Bezpieczny MOF, który zakłada podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców Olsztyna oraz 6 gmin powiatu olsztyńskiego – Barczewa, Dywit, Gietrzwałdu, Jonkowa, Purdy i Stawigudy.

Nowy dyrektor będzie również odpowiedzialny za wydawanie zgody na zgromadzenia publiczne.

Komentarze (2)

Dodaj swój komentarz

  • pan jan 2017-01-26 16:25:47 188.146.*.*
    Co to już ratuszowej klice pociotki bez pracy się skończyły , czy artykuł dla ściemy a znajomy już szykuje się na etacik ?
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 3 1

www.autoczescionline24.pl