Funkcję dyrektora olsztyńskiej placówki Mirosław Nicewicz sprawował przez 17 lat. W samej dyrekcji przepracował aż 30 wiosen. Na początku 2024 postanowił udać się na zasłużoną emeryturę. Ostatnim dniem pracy dyrektora będzie 26 lutego.
Na kadencję Nicewicza przypadał duży rozwój i poprawa komfortu na drogach regionu. To w czasie jego rządów powstała sieć dróg ekspresowych, m.in. S7 w kierunku Gdańska i Warszawy oraz S51 Olsztyn-Olsztynek. Sam zainteresowany twierdzi jednak, że najważniejszą - i najtrudniejszą w realizacji - była budowa południowej obwodnicy Olsztyna.
Pomimo starań ustępującemu dyrektorowi nie udało się doprowadzić do rozpoczęcia budowy północnej obwodnicy miasta. Z tym, oraz protestującymi przeciw poszczególnymi wariantami ludźmi, mierzyć będzie musiał się wyłoniony w drodze konkursu nowy dyrektor.
Następca Nicewicza będzie musiał także zmierzyć się z budową trasy S16 Mrągowo-Ełk. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zwróciła się o to, by drogowcy zmienili wybrany wariant na północny - tak, by nie zagrażał stanowiskom lęgowym żółwia błotnego. Decyzję na ten temat podejmował będzie już nowy dyrektor.
Komentarze (7)
Dodaj swój komentarz