Resort zdrowia ruszył z kampanią promującą prokreację. Koszt kampanii szacuje się na niemal 3 mln złotych. Jeden ze spotów kampanii już ujrzał światło dzienne i wzbudził sporo skrajnych emocji.
Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze, dużo się ruszamy, zdrowo jemy, nie stresujemy się. Więc jak chcesz mieć dzieci, weź z nas z przykład. Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63 – takie słowa wypowiada królik, bohater spotu.
Spot zachęca, by brać przykład z królików. Przekaz ''mnóżmy się jak króliki'' doczekał się już pierwszych efektów – oburzenia.
Pojawiają się bowiem głosy, że spot jest żenujący, a promowanie możliwości rozpłodowych królików, zachęcanie do mechanicznego spółkowania i zestawianie tego z problemami prokreacyjnymi dzisiejszego społeczeństwa jest naganne.
Opozycja twierdzi, że oburzające jest to, iż rząd wciąż odmawia współfinansowania metody in vitro, jako sposobu leczenia niepłodności, a wydaje tak gigantyczne środki na tego typu kampanie.
A co Wy sądzicie o tej kampanii?
Komentarze (4)
Dodaj swój komentarz