Dziś jest: 22.11.2024
Imieniny: Cecylii, Stefana
Data dodania: 2023-06-20 17:00

Krzysztof Brągiel

Nie będzie pieniędzy dla Stomilu? Miasto unieważniło przetarg

Nie będzie pieniędzy dla Stomilu? Miasto unieważniło przetarg
Zdjęcie ilustracyjne
Fot. Artur Szczepański / Olsztyn.com.pl

Przetarg na promocję Olsztyna przez piłkarzy Stomilu został unieważniony. Powód? Klub zaoferował za swoje usługi 400 tys zł. Dwa razy więcej, niż proponowało miasto.

reklama

Na kwietniowej sesji rady miasta zabezpieczono w budżecie 200 tys. zł brutto dla olsztyńskiego Stomilu. Pieniądze miały być przeznaczone na promocję gminy Olsztyn. 23 maja rozpisano w tym celu przetarg.

Zamawiający oczekiwał:

  1. ekspozycji logo Miasta Olsztyna na 3 banerach reklamowych (o wymiarach: 3m X 1m), podczas meczów rozgrywanych na „Stadionie Miejskim”  oraz na koszulkach zawodników,

  2. przedstawienia aktualnej umowy udostępnienia „Stadionu Miejskiego” w Olsztynie,

  3. używania nazwy Miasto Olsztyn w czasie udzielanych w prasie, radio, telewizji i innych środkach masowego przekazu wywiadów i audycji,

  4. umieszczenia logo Miasta Olsztyna na: a) ściance reklamowej, b) na wszelkich materiałach poligraficznych, informacyjnych, promocyjnych i reklamowych drukowanych z okazji prowadzonych rozgrywek, c) zamieszczenie linku na stronie internetowej Wykonawcy przekierowującego na stronę internetową www.olsztyn.eu,

  5. upowszechnianie informacji o współpracy Wykonawcy z Miastem Olsztyn w ramach rozgrywek, na stronie internetowej oraz w kanałach w social mediach Wykonawcy,

  6. umożliwienie Miastu Olsztyn przeprowadzenie kontroli wywiązywania się z postanowień umowy podczas rozgrywek,

  7. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej z przebiegu rozgrywek, potwierdzających wywiązanie się z postanowień umowy.

Zgodnie z oczekiwaniami wpłynęła jedna oferta – od piłkarskiego Stomilu. Klub za wykonanie powyższych zadań zaproponował 400 tysięcy złotych brutto. Cena przerosła możliwości miasta, dlatego zdecydowano się unieważnić przetarg.

- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jw., gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

- czytamy w uzasadnieniu.

Dlaczego Stomil zdecydował się na złożenie wyższej oferty?

- Warunki przetargu były inne niż w poprzednim roku, a pieniądze na tym samym poziomie - tłumaczy na łamach stomil.olsztyn.pl, Arkadiusz Tymiński, prezes Stomilu. - M. in. logotyp miasta miał pojawić się na koszulkach Stomilu, a w poprzednim roku nie było tego w warunkach przetargu. Dodatkowo była jeszcze szansa, że będziemy grali w I lidze. Dlatego wyceniliśmy usługę promocyjną na kwotę 400 tysięcy złotych. Poprzednia umowa obowiązywała na 13 spotkań, a nowa trwałaby do 15 listopada i objęłaby od 18 do 23 spotkań – dodaje.

Nie wiadomo czy miasto ponowi przetarg.

Przypomnijmy, że w czwartek (15 czerwca) władze Stomilu poinformowały o nawiązaniu współpracy z Energą z Grupy Orlen, która stała się sponsorem strategicznym „Dumy Warmii”. Wiceprezes Stomilu, Tomasz Żukowski, nie chciał zdradzić, jak będzie wyglądać finansowanie ze strony spółki.

Czytaj również:

200 tys. zł dla Stomilu z miejskiej kasy. ''To poziom IV ligi''

Energa z Grupy Orlen sponsorem Stomilu Olsztyn. Daniel Obajtek: "Będziecie w Ekstraklasie" [ZDJĘCIA, WIDEO]

Komentarze (56)

Dodaj swój komentarz

  • Ewa 2023-06-20 17:26:20 79.191.*.*
    Tacy nieudacznicy mają promować miasto i obok Orlen ??!! Nie ma zgody !
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 17 13
  • Mieszkaniec Olsztyna 2023-06-20 17:20:02 2a00:f41:8a2:*
    Dla Stomilu nie.ma. dla dzieci.Olsztynskich. nie ma. Dla.szpiti.nie ma. Dla.,, przybyszów.,,.zapomoga jest.... cudzych chwalicie swojego nie znacie..
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 17 10

www.autoczescionline24.pl