Na kwietniowej sesji rady miasta zabezpieczono w budżecie 200 tys. zł brutto dla olsztyńskiego Stomilu. Pieniądze miały być przeznaczone na promocję gminy Olsztyn. 23 maja rozpisano w tym celu przetarg.
Zamawiający oczekiwał:
-
ekspozycji logo Miasta Olsztyna na 3 banerach reklamowych (o wymiarach: 3m X 1m), podczas meczów rozgrywanych na „Stadionie Miejskim” oraz na koszulkach zawodników,
-
przedstawienia aktualnej umowy udostępnienia „Stadionu Miejskiego” w Olsztynie,
-
używania nazwy Miasto Olsztyn w czasie udzielanych w prasie, radio, telewizji i innych środkach masowego przekazu wywiadów i audycji,
-
umieszczenia logo Miasta Olsztyna na: a) ściance reklamowej, b) na wszelkich materiałach poligraficznych, informacyjnych, promocyjnych i reklamowych drukowanych z okazji prowadzonych rozgrywek, c) zamieszczenie linku na stronie internetowej Wykonawcy przekierowującego na stronę internetową www.olsztyn.eu,
-
upowszechnianie informacji o współpracy Wykonawcy z Miastem Olsztyn w ramach rozgrywek, na stronie internetowej oraz w kanałach w social mediach Wykonawcy,
-
umożliwienie Miastu Olsztyn przeprowadzenie kontroli wywiązywania się z postanowień umowy podczas rozgrywek,
-
przekazanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej z przebiegu rozgrywek, potwierdzających wywiązanie się z postanowień umowy.
Zgodnie z oczekiwaniami wpłynęła jedna oferta – od piłkarskiego Stomilu. Klub za wykonanie powyższych zadań zaproponował 400 tysięcy złotych brutto. Cena przerosła możliwości miasta, dlatego zdecydowano się unieważnić przetarg.
- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jw., gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- czytamy w uzasadnieniu.
Dlaczego Stomil zdecydował się na złożenie wyższej oferty?
- Warunki przetargu były inne niż w poprzednim roku, a pieniądze na tym samym poziomie - tłumaczy na łamach stomil.olsztyn.pl, Arkadiusz Tymiński, prezes Stomilu. - M. in. logotyp miasta miał pojawić się na koszulkach Stomilu, a w poprzednim roku nie było tego w warunkach przetargu. Dodatkowo była jeszcze szansa, że będziemy grali w I lidze. Dlatego wyceniliśmy usługę promocyjną na kwotę 400 tysięcy złotych. Poprzednia umowa obowiązywała na 13 spotkań, a nowa trwałaby do 15 listopada i objęłaby od 18 do 23 spotkań – dodaje.
Nie wiadomo czy miasto ponowi przetarg.
Przypomnijmy, że w czwartek (15 czerwca) władze Stomilu poinformowały o nawiązaniu współpracy z Energą z Grupy Orlen, która stała się sponsorem strategicznym „Dumy Warmii”. Wiceprezes Stomilu, Tomasz Żukowski, nie chciał zdradzić, jak będzie wyglądać finansowanie ze strony spółki.
Czytaj również:
200 tys. zł dla Stomilu z miejskiej kasy. ''To poziom IV ligi''
Komentarze (56)
Dodaj swój komentarz