Do radnej Joanny Misiewicz zgłosiła się mieszkanka miasta, która opisała jej swój problem związany z rachunkiem za miesięczne podgrzanie wody. Według niej, faktura została nieprawidłowo naliczona przez pracowników MPEC. Kobieta złożyła również reklamację.
Z załączonych dokumentów i wyjaśnień mieszkanki wynika, że zapłaciła ona za miesiąc listopad fakturę w wysokości 1088, 46 zł. W tym okresie nie miała włączonego C.O. Zgłosiła ten fakt do MPEC - nie uzyskując satysfakcjonującej odpowiedzi
- napisała w interpelacji Joanna Misiewicz.
Z interpelacji radnej wynika, że olsztynianka w listopadzie nie ogrzewała mieszkania za pomocą centralnego ogrzewania, w związku z tym, jej zdaniem, kwota jest zbyt wysoka. Z pisma wynika, że jest to rachunek wyłącznie za podgrzanie wody w jej lokum.
Prezydent Piotr Grzymowicz przesłał radnej odpowiedź przedstawicieli MPEC, którzy wyjaśnili, że nie doszło do żadnych nieprawidłowości.
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olsztynie ma zawartą umowę sprzedaży ciepła z Panią K.Z. Jednocześnie Spółka potwierdza, że faktura dla odbiorcy ciepła Pani K.Z. za miesiąc listopad 2022 r. została wystawiona prawidłowo przez MPEC
- czytamy w odpowiedzi podpisanej przez Konrada Nowaka, prezesa zarządu spółki.
Przedstawiciele MPEC w dalszej części dokumentu wyjaśnili, że 21 grudnia 2022 r. przesłali także pisemną odpowiedź na reklamację mieszkanki miasta, w której szczegółowo wytłumaczyli jej, jak zostały naliczone opłaty, dodali opis obecnej sytuacji oraz zaproponowali możliwe rozwiązania związane z dostawami ciepła do odbiorcy.
Komentarze (38)
Dodaj swój komentarz