- Wysoki poziom sportowy i organizacyjny oraz pozytywne emocje towarzyszące rajdom utwierdzają nas w przekonaniu, że to właściwy element strategii marketingowej Koncernu. Na przełomie czerwca i lipca obecni będziemy podczas Rajdu Polski - ósmej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata. Zbliżająca się 74. edycja będzie dla nas wyjątkowo ważna. Jako największa polska firma paliwowa wracamy na mazurskie szutry jako Sponsor Tytularny. Na trasach malowniczych odcinków specjalnych zobaczymy również naszą załogę rajdową ORLEN Team - Hubert Ptaszek i Maciej Szczepaniak – powiedział Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu.
Tegoroczny ORLEN 74. Rajd Polski zostanie rozegrany w dniach 29 czerwca – 2 lipca.
Zawodnicy będą mieli do pokonania trasę o długości 1457 kilometrów w tym 23 odcinki specjalne liczące blisko 340 km. Nie zabraknie wśród nich nowych dla zawodników i kibiców oesów Pozezdrze i Orzysz.
Uroczysty start rajdu nastąpi w czwartek, 29 czerwca o godz. 16:00. Jeszcze tego samego dnia, o godz. 19:08 kibice będą mieli okazję podziwiać początek rywalizacji na torze Mikołajki Arena, na którym podczas kolejnych dni zostaną rozegrane jeszcze dwie próby sportowe.
W piątek, 30 czerwca zaplanowano 9 odcinków specjalnych o długości 119 kilometrów, a w sobotę, 1 lipca kolejnych również 9 oesów, ale tym razem liczących ponad 164 km. W niedzielę, 2 lipca ostatnie 4 odcinki ORLEN 74. Rajdu Polski w tym kończący rywalizację Power Stage w nowej lokalizacji (OS-23, Paprotki-2) z dodatkowymi punktami (5-4-3-2-1) dla pierwszych pięciu zawodników. Meta rajdu, podobnie jak uroczysty start będzie mieć miejsce także w centrum Mikołajek o godz. 14:30.
Sprzedaż biletów i karnetów będzie prowadzona za pośrednictwem oficjalnej strony rajdu www.rajdpolski.pl
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz