Telefonia VoIP – nowoczesne rozwiązanie dla biznesu działające w chmurze
Telefonia internetowa to nowoczesne rozwiązanie, które już na samym początku korzystania oferuje dla firm znaczne oszczędności. Docenią je zwłaszcza te przedsiębiorstwa, które do tej pory korzystały z tradycyjnej centrali telefonicznej.
Wirtualne centrale swoje działanie opierają na łączu internetowym i chmurze, a do ich zainstalowania nie potrzebujemy ani sprzętu, ani specjalistycznej wiedzy. Aby korzystać z dobrodziejstw oferowanych przez wirtualne centrale telefoniczne musimy jedynie posiadać stabilne i szybkie łącze internetowe oraz urządzenia, które będziemy wykorzystywali do odbierania i wykonywania połączeń.
Do obsługi telefonii VoIP oraz zarządzania centralą telefoniczną możemy z powodzeniem wykorzystać sprzęt, który już posiadamy w swojej firmie. Mogą być to komputery stacjonarne, laptopy oraz urządzenia mobilne, w tym smartfony i tablety. Bardziej wymagający użytkownicy, którzy preferują tradycyjne rozwiązania, mogą z kolei zakupić telefon internetowy, który swoim wyglądem oraz obsługą przypomina tradycyjny aparat telefoniczny.
Czym telefonia internetowa góruje nad telefonią stacjonarną i komórkową?
Telefonia VoIP oferuje swoim użytkownikom rozbudowaną funkcjonalność. Wirtualne centrale telefoniczne pozwalają bowiem na świetne zarządzanie komunikacją głosową, dają możliwość przekierowywania połączeń, podłączenia numerów stacjonarnych, kolejkowania połączeń oraz wiele innych przydatnych dla biznesu funkcji.
Kolejną korzyścią, jaką w telefonii VoIP docenią zwłaszcza użytkownicy biznesowi, jest brak konieczności podpisania długoterminowej umowy z jej operatorem. W przeciwieństwie do tradycyjnych telefonii stacjonarnej i komórkowej, operatorzy oferujący wirtualne centrale i telefonię VoIP nie zawierają bowiem umów na czas określony. Aby rozpocząć z nimi współpracę użytkownik musi jedynie wybrać pakiet usług, opłacić go i korzystać z niego tak długo, jak będzie chciał. W każdej chwili może więc zrezygnować z danego operatora przestając po prostu płacić.
Nowoczesna telefonia VoIP – oszczędności dla firm
Ogromną zaletą, jaką dla biznesu oferują wirtualne centrale telefoniczne jest także oszczędność wydatków na połączenia głosowe. Rozmowy za ich pośrednictwem są bowiem całkowicie bezpłatne w obrębie sieci jednego operatora, co w praktyce pozwala na darmowe rozmowy w firmie dla wszystkich zatrudnionych osób.
Rozpoczynając współpracę z operatorem każdy użytkownik otrzymuje co miesiąc bezpłatny pakiet minut, który także pozwala mu zmniejszyć koszt wykonywania połączeń zewnętrznych. Same stawki za minutę rozmowy są niewielkie, a w Dzinga.com zaczynają się już od 0,04 zł za minutę. Pozwala to na znaczne ograniczenie wydatków na rozmowy telefoniczne oraz pozytywnie wpływa na budżet i funkcjonowanie firmy.
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz