Widniejące w Gdyni, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu i Warszawie billboardy według urzędu marszałkowskiego mają być sposobem na zachęcenie przedsiębiorców do inwestowania w województwo warmińsko-mazurskie. Kampania ma zwrócić uwagę na dużą atrakcyjność regionu dla biznesu, zwłaszcza na dostępność natury. Według badań wiele osób nie wyobraża sobie pracy bez dostępu do przyrody.
- Realizując działania pod hasłem "Tutaj kreacja to rekreacja" chcemy pokazać że obszar Warmii i Mazur stwarza idealne rozwiązanie dla biznesu, łączące dostęp do niezwykłej przyrody i zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Nowoczesna infrastruktura biznesowa i walory środowiskowe to niepowtarzalny wyróżnik województwa w skali całego kraju - mówi marszałek województwa warmińsko-mazurskiego, Gustaw Marek Brzezin.
Kampania ma być realizowana w dwóch edycjach. Pierwsza rozpoczęła się w maju, a skończy w lipcu 2022 roku. Druga odsłona potrwa od marca do kwietnia 2023 roku i obejmie takie miasta jak Bydgoszcz, Lublin, Wrocław, Katowice i Kraków. Całość kampanii wyniosła 393 tysiące złotych, z czego 335 tysięcy stanowi dofinansowanie ze środków UE. Według planu reklama ma docierać do ok. 700 tysięcy osób miesięcznie.
Billboardy nie tylko zachęcają do inwestycji, ale niosą ze sobą jasne przesłanie - warmińsko-mazurskie jest ekologiczne. Podczas produkcji reklamujących region plansz 3D wykorzystano komponenty pochodzące z recyklingu.
Komentarze (5)
Dodaj swój komentarz