„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy. Pierwszą inicjatywą wykorzystującą pomysł weekendowych obniżek do promocji turystycznej była akcja „Poznań za pół ceny”, która jest organizowana corocznie od 2008 roku przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną.
Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji na terenie całego kraju.
- Dla branży to świetna okazja do promocji swoich ofert, również poza głównym sezonem turystycznym. Ogólnopolska kampania promocyjna, zwiększenie liczby gości i reklama własnych usług – to efekty, obok których nie można przejść obojętnie. Zadowolenie partnerów i wrażenia turystów z czterech dotychczasowych edycji są tego najlepszym dowodem
- przekonuje organizator.
Rokrocznie wśród przedsiębiorców biorących udział w wydarzeniu znajdują się podmioty z Olsztyna. Są to jednak głównie miejskie jednostki kultury i turystyki. Hotelarze, czy restauratorzy wciąż niechętnie korzystają z tej formy promocji. W tym roku do akcji włączyły się tylko cztery olsztyńskie hotele: Best Western Plus Hotel Dyplomat, Hotel HP Park, Omega Hotel oraz Hotel Wileński.
Wśród lokalnych uczestników znajdziemy za to olsztyńskie Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne, Wojewódzkie Centrum Informacji Turystycznej w Olsztynie, Muzeum Warmii i Mazur, a także - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie. Ten ostatni przewiduje zniżki w Centrum Rekreacyjno-Sportowym Ukiel oraz na basenie przy ul. Głowackiego.
Komentarze (4)
Dodaj swój komentarz