Platforma pozwoli na wprowadzenie jednolitego systemu zarządzania zamówieniami publicznymi w Urzędzie Miasta Olsztyna i jednostkach podległych.
- Gmina Olsztyn dąży do jak największej przejrzystości działań. Jednym z narzędzi, które to umożliwiają będzie Platforma Zamówień Publicznych. Jest to jednocześnie chęć wywiązania się z realizacji ustawowego obowiązku uruchomienia narzędzia do elektronicznego prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - informuje prezydent Olsztyna, Piotr Grzymowicz.
Platforma ułatwi składanie ofert potencjalnym wykonawcom, ale również pracę urzędnikom poprzez łatwy dostęp do zbioru przetargów i ich historii. Poprzez system wykonawcy będą mogli złożyć ofertę w postępowaniu bez konieczności dostarczania dokumentów w formie papierowej. Zwiększy się również dostępność usługi: ofertę będzie można złożyć o każdej porze, a nie tylko w godzinach pracy Urzędu, jak to jest w tej chwili. System będzie również udostępniał funkcjonalność newslettera, poprzez którą wykonawcy będą mogli dostawać powiadomienia o interesujących ich postępowaniach
W pierwszej kolejności uruchomiony zostanie portal dla małych postępowań (do 30 tys. euro). Przewiduje się, że będzie to maj 2018 roku. Natomiast funkcjonalność obejmująca przeprowadzanie zamówień zgodnie z ustawą ma pojawić się na początku listopada 2018 roku.
Wartość zamówienia to 858 171,00 zł z czego 85 proc. pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia-Mazury na lata 2014–2020.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz