Założeniem akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w dniach 31 marca – 2 kwietnia 2017 r. na terenie całego kraju.
„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta, regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy.
Pierwszą inicjatywą wykorzystującą pomysł weekendowych obniżek do promocji turystycznej była akcja „Poznań za pół ceny”, która jest organizowana corocznie od 2008 roku przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną.
Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenia rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównym sezonem wakacyjnym.
W projekt włączyły się hotele, pensjonaty, restauracje, kluby, muzea, czy parki rozrywki w całym kraju. Aby zapoznać się z ofertą wystarczy wejść na stronę projektu (tutaj->) i wybrać region, czy miasto, które nas interesuje, a następnie sprawdzić, z których ofert można skorzystać.
Jak się okazuje, z Warmii i Mazur do akcji dołączyło zaledwie 18 miejsc. Dla turystów, którzy w ramach akcji chcieliby odwiedzić Olsztyn przygotowano... jedną propozycję – spływ kajakowy rzeką Łyną.
- Apelowaliśmy do przedsiębiorców, robiła to także Regionalna Organizacja Turystyczna. Trudno nam określić, jakie są przyczyny, że nie było chętnych. Przypominam natomiast, że miasto ma atrakcyjną propozycję, i to nie jednorazową, a całoroczną. To program "Nocujesz-zyskujesz", w którym każdy gość, który przenocuje w Olsztynie w jednym z 16 obiektów, które przystąpiły do przedsięwzięcia, dostaje 25 proc. zniżki na wszystkie atrakcje oferowane w Planetarium, Aquasferze i Centrum Rekreacyjno-Sportowym Ukiel. Poza tym może skorzystać z licznych rabatów m.in. w wielu sklepach, restauracjach, punktach usługowych - mówi Patryk Pulikowski z Urzędu Miasta Olsztyna.
Brak zainteresowania akcją wśród olsztyńskich przedsiębiorców dziwi zwłaszcza w kontekście ciągłych utyskiwań, osób prowadzących działalność na starówce, na słabnącą popularność tego miejsca.
Komentarze (7)
Dodaj swój komentarz