Czwarta edycja dni innowacji poświęcona była potrzebom marketingowym sektora małych i średnich przedsiębiorstw w regionie Warmii i Mazur. W spotkaniu wzięli udział lokalni przedsiębiorcy oraz kadra uniwersytecka. Miało ono na celu polepszenie wzajemnych stosunków i relacji oraz zacieśnienie współpracy uczelni z właścicielami firm.
W ramach spotkania omówione zostało znaczenie działań marketingowych w przedsiębiorstwie. Odbyła się również dyskusja poświęcona najważniejszym zagadnieniom marketingu. Przedsiębiorcy wysłuchali także wykładu na temat tego, o czym trzeba pamiętać planując działania marketingowe w firmie.
Natomiast Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw w Katowicach przedstawiła projekt bezpłatnych audytów, które mają pomóc firmom z Warmii i Mazur wypromować swoją działalność w Polsce i za granicą.
Organizatorami czwartej edycji spotkania jest Ośrodek Enterprise Europe Network i Centrum Innowacji i Transferu Technologii (CIiTT) Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz