Najkorzystniejszą ofertę w przetragu złożyło konsorcjum firm: Salini Polska Sp. z o.o. z Warszawy, Salini Impregilo S. p. A z Mediolanu i Todini Construzioni Generali S. p. A. z Rzymu.
Konsorcjum chce wybudować drogę w 20 miesięcy za 995,9 mln złotych. Oferuje też 10 lat gwarancji.
Teraz – firmy biorące udział w przetargu mają czas na wniesienie ewentualnych odwołań od decyzji GDDKiA. Jeśli takie odwołania nie wpłyną możliwe będzie szybkie podpisanie umowy, a następnie rozpoczęcie prac.
Inwestycja polegać będzie na budowie odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S7 wraz z budową dróg serwisowych, remontem wybranych dróg lokalnych, budową obiektów inżynierskich oraz obiektów ochrony środowiska. Powstaną dwa węzły drogowe - „Ostróda Północ” na przecięciu z drogą wojewódzką 530 i „Ostróda Południe” na skrzyżowaniu z dk 16. Wraz z budową odcinka S7 zostanie zrealizowana w ciągu drogi krajowej nr 16 obwodnica Ostródy od skrzyżowania z dk 15 w rejonie miejscowości Ornowo do węzła „Ostróda Południe”. Obwodnica Ostródy będzie miała dwie jezdnie po dwa pasy ruchu w każdym kierunku.
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz