„Polska na weekend 360” to program telewizji TVN24, w którym prezentowane są atrakcje różnych zakątków kraju. Prowadzący Jakub Porada i Aleksandra Janiec odwiedzili również Olsztyn. Odcinki te zostały wyemitowane 23 i 24 marca. Na czterech pięciominutowych nagraniach zaprezentowano m.in. CRS Ukiel, Zamek Kapituły Warmińskiej czy Stare Miasto. Prezenterzy mieli okazję również spróbować lokalnych potraw.
- Podpisaliśmy z telewizją TVN umowę na promocję Olsztyna na antenie ogólnopolskiej. Na 3 dni przyjechała do nas 5-osobowa ekipa telewizyjna. W efekcie powstały cztery około pięciominutowe odcinki na temat atrakcji, jakich można spodziewać się w Olsztynie. Każdy z tych programów został minimum dwukrotnie wyemitowany, co da nam łącznie minimum około 40 minut solidnej promocji miasta. To 8 emisji w dwóch telewizjach, które średnio dziennie gromadzą około 2,5-milionową publiczność. Ponadto materiał został też umieszczony na stronie TVN, a my dostaliśmy go do dowolnego wykorzystania – wyjaśnia Marta Bartoszewicz, rzeczniczka Urzędu Miasta Olsztyna.
Niewątpliwie jest to spora promocja miasta, jednak nie darmowa.
- Za to wszystko zapłaciliśmy 40 tys. brutto. Dodatkowym bonusem jest to, że Jakub Porada, będąc w Olsztynie wrzucał zdjęcia na swojego Facebooka, gdzie oznaczał m.in. CRS Ukiel. To tym lepsza promocja, że nie miał tego w kontrakcie – mówi rzeczniczka.
Komentarze (26)
Dodaj swój komentarz