Awaria dotyczy nie tylko Olsztyna, ale także wielu innych jednostek samorządu terytorialnego obsługiwanego przez firmę Vulkan Sp. z o.o. Aktualnie prowadzone są prace nad usunięciem awarii i jak najszybszym przywróceniem pełnej sprawności systemu rekrutacyjnego. Z oczekiwanej deklaracji wykonawcy przywrócenie dostępności systemu powinno nastąpić w środę, 04.08.2021 r.
– Zgodnie z informacją przekazaną przez Wydział Edukacji Urzędu Miasta Olsztyna, kandydaci biorący udział w rekrutacji uzupełniającej, do czasu usunięcia awarii mogą złożyć dokumenty bezpośrednio w szkole, poprzez dostarczenie papierowej wersji wniosku. W momencie usunięcia awarii dane zostaną wprowadzone do systemu przez pracownika szkoły. Równocześnie bardzo prosimy wszystkich tych, którzy mogę wstrzymać się, do czasu usunięcia awarii, z wykonywaniem czynności rekrutacyjnych o cierpliwość i obserwowanie pojawiających się komunikatów – przyznała Marta Bartoszewicz, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Olsztyna.
Komentarze (1)
Dodaj swój komentarz