Klienci kochają gadżety reklamowe za ułatwianie życia
Według badań 69% konsumentów chce otrzymywać przydatne gadżety reklamowe. Dlaczego? Ponieważ ułatwiają wiele codziennych czynności. Największą popularnością wśród konsumentów cieszą się produkty higieniczne i technologiczne, a także artykuły piśmiennicze oraz gadżety związane z bezpieczeństwem. Nawet 90% ankietowanych ma w domu reklamowe szklanki i kubki z nadrukiem.
Lunchbox, etui na telefon, ładowarka do smartfona czy długopis to akcesoria wykorzystywane podczas codziennych czynności. Często zdarza Ci się szukać czegoś do pisania? Pióro lub długopis reklamowy są na wyciągnięcie ręki. Potrzebujesz z rana dawki kofeiny, aby wejść na właściwe obroty? W kubku reklamowym przygotujesz pyszną kawę. Kochasz długie wędrówki w górach? Termos z gorącym napojem pokrzepi Cię i doda energii. Gadżety reklamowe mogą ułatwiać życie na wielu płaszczyznach. W ten sposób budujesz pozytywne skojarzenia z marką.
Klienci kochają gadżety reklamowe za efektowny wygląd
Lubimy otaczać się ładnymi rzeczami. Dotyczy to różnych obszarów życia i obejmuje także gadżety reklamowe. Skuteczność tego typu upominków zależy w dużej mierze od ich atrakcyjnego wyglądu. Efektowny design wzbudza zainteresowanie i sprawia, że klienci chętnie korzystają z takiego gadżetu. Dużo radości przynosi im picie porannej kawy w ładnym kubku czy pisanie eleganckim długopisem lub piórem. Odzież reklamowa często służy jako stały element garderoby. Jeśli jest efektowna i wpisuje się w obecne kanony mody, to klienci chętnie zakładają koszulki, bluzy czy softshelle przy różnych okazjach. A to dla Twojej marki oznacza lepszą ekspozycję. Pierwsze wrażenie zazwyczaj dotyczy wyglądu. Nie zepsuj go i zainwestuj w dopracowane wizualnie gadżety reklamowe z nadrukiem.
Klienci kochają gadżety reklamowe za personalny charakter
Według badań aż 36% ankietowanych wyraża zapotrzebowanie na spersonalizowane gadżety reklamowe. Aktualnie personalizacja to jedno ze skuteczniejszych narzędzi pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania dobrych relacji z dotychczasowymi odbiorcami. Nawet zwykłe gadżety z logo, którym nadaje się indywidualnego charakteru, nabierają bardzo osobistego znaczenia.
To może być tylko kwestia nadruku. Zwykły kubek z imieniem robi dużo większe wrażenie niż ten opatrzony wyłącznie logo. Dzięki personalizacji Twój klient poczuje się ważny i wyjątkowy. Zyska przekonanie, że dany gadżet z nadrukiem został przygotowany specjalnie dla niego. Personalizowane gadżety reklamowe zwiększają rozpoznawalność marki, budują lojalność klientów i pozwalają planować celowane kampanie, które jeszcze mocniej trafiają do odbiorców.
Klienci kochają gadżety reklamowe za element zaskoczenia
Większość ludzi lubi niespodzianki. Szczególnie jeśli mają pozytywny wydźwięk. Twoi klienci z pewnością też je docenią. W tym kontekście gadżety reklamowe można postrzegać jak wygraną. Klienci się jej nie spodziewają, dlatego otrzymany podarunek robi na nich jeszcze większe wrażenie. Istnieją fizjologiczne dowody na twierdzenie, że mózg człowieka lubi niespodzianki. Znajdująca się w nim struktura (jądro półleżące) odgrywa ważną rolę w przetwarzaniu nieprzewidzianych zdarzeń. Jeśli zaskoczenie ma charakter pozytywny, to w mózgu pojawia się uczucie spokoju i szczęścia. Te emocje są trwałe i pozostają w świadomości przez długi czas. Przydatne, atrakcyjne, spersonalizowane i zaskakujące gadżety reklamowe wywołują pozytywne emocje, które jednocześnie dotyczą Twojej marki.
Klienci kochają gadżety reklamowe za pozytywne emocje
Gadżety reklamowe z nadrukiem od firmy promoshop sprawiają radość, a jednocześnie mogą uczestniczyć w wielu pozytywnych momentach życia. Dobrym przykładem są parasole reklamowe, leżaki czy piłki plażowe. To gadżety bezpośrednio związane z odpoczynkiem, relaksem i czasem wolnym od pracy. Pośrednio one również wzbudzają w klientach pozytywne emocje. Podobnie jak personalizowany kubek z logo kojarzy się z piciem ulubionej kawy lub herbaty. Jeśli chcesz skutecznie promować swoją markę, to postaw na gadżety z logo, które wywołują pozytywne skojarzenia. Pamiętaj, że będą one inne u różnych grup odbiorców. U osób aktywnych fizycznie radość wywołają gadżety przydatne podczas biegania, pływania czy jazdy na rowerze. Przeanalizuj grupy odbiorców, zastanów się nad ich potrzebami i dostarcz im gadżety reklamowe, które będą używane w pozytywnych momentach ich życia.
Gadżety reklamowe z nadrukiem są uznawane przez wszystkie grupy demograficzne za najskuteczniejszą formę reklamy. To ważny element strategii marketingowej wielu firm. Klienci kochają gadżety reklamowe. Dostarczając im upominki z logo, sprawisz, że pokochają również Twoją markę.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz